  • 1. Data: 2006-08-30 12:40:43
    Temat: mam/sprzedam dlug
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl>

    USTAWA z dnia 14 lutego 2003 r. o udostępnianiu informacji gospodarczych:
    Art. 3.
    Udostępnianie informacji gospodarczych osobom trzecim nieoznaczonym w chwili
    przeznaczania tych informacji do udostępniania następuje wyłącznie za
    pośrednictwem
    biur informacji gospodarczej, chyba że udostępnianie, o którym mowa powyżej,
    następuje w celu sprzedaży wierzytelności przez ogłoszenie publiczne lub
    przepisy
    prawa przewidują inny tryb udostępniania danych.

    Rozumiem, ze, gdy chce wszem i wobec oglosic:
    'mam dlug (firma taka i taka, dlug taki a taki)',
    to musze korzystac z biura informacji gospodarczej.
    Natomiast, gdy chce wszem i wobec oglosic:
    'sprzedam moj dlug (firma taka i taka, dlug taki a taki)',
    to juz nie musze korzystac z biura informacji gospodarczej.

    Pytania:
    Czy dobrze rozumuje?
    Czy jest gdzie prawnie okreslone pojecie: 'ogłoszenie publiczne'?

    --
    --pozdr.czes

  • 2. Data: 2006-08-30 15:51:02
    Temat: Re: mam/sprzedam dlug