  • Data: 2003-04-25 21:09:24
    Temat: Gwarancja
    Od: d...@w...pl (Piecia) szukaj wiadomości tego autora

    Witam ,
    > Dz. U. Nr 141, poz. 1176
    > Art13.1.
    > Nie uważa się za gwarancję oświadczenia, które nie kształtuje obowiązków gwaranta.
    W sklepie mi wydali gwarancję, w postaci wydrukowanej kartki A4 mniej
    więcej tak wyglądającej

    Sprzedawca Miejscowośc dzień
    adres itp.
    GWARANCJA
    data sprzedaży
    wymionione produkty

    pieczęć sklepu i podpis sprzedawcy

    I nic po za tym. Gwarancja wystawiona przez bodajżę hurtownię albo
    inny sklep zatrzymali u siebie. Jeśli coś nawali zgłaszam się do
    sklepu a oni przez servisco wysyłają na prawdziwą kartę gwarancyjną.
    I po jakimś czasie mam nową lub naprawioną rzecz.

    Właściwie to nawet nie mam konkretnego pytania, bo nie wiem jak je sformułować.
    Co możecie mi powiedzieć o takim czymś? Czy to jest poprawne? Jeśli
    tak to do jakich postanowień gwaranta mam się stosować?
    Wiem tylko tyle że jak towar nie jest zgodny z umową to do sprzedawcy.

    Dzięki za pomoc.

    --
    Pozdrawiam,
    Piecia mail tu mi: d...@w...pl