  • Data: 2003-04-26 12:44:08
    Temat: Re: Gwarancja
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | To po prostu zażądaj tego od sprzedawcy. Jak będzie niegrzeczny i nie
    | będzie chciał wydać to możesz ich postraszyć PIHem.

    Skoro dokument gwarancyjny nie zawiera żadnych warunków, to należy rzeczy
    używać zgodnie z przeznaczeniem i tyle. Gwarant nie będzie mógł zasłonić się
    zarzutem, że nie dopełniono warunków gwarancji, bo ich po prostu nie ma.
    No i w kwestii formalnej. PIH zlikwidowano kilka lat temu, więc sprzedawca
    może się za bardzo tą groźbą nie przejmować. Teraz mamy Inspekcję Handlową
    ewentualnie Federację Konsumentów.

    | formalnie to nie jest gwarancja

    A ewentualnie jakieś uzasadnienie do tej konkluzji mógłbym poprosić? Bo
    wydaje mi się, że jest trochę za ogólna. No i jeśli ten dokument nie jest
    gwarancją, to czym jest Twoim zdaniem?