    From: "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Gminna Komisja Rewizyjna a dane wrażliwe
    Date: Tue, 25 Mar 2003 15:31:40 +0100

    Witajcie,
    już się o to pytałam ale nie otrzymałam konstruktywnej odpowiedzi.
    Proszę o pomoc.
    Czy Gminna Komisja Rewizyjna miała prawo, i na jakiej podstawie zarządać
    danych osobowych, informacji o stanie zdrowia (dokładnie chodzi o
    alkoholików) rodziców dzieci, które brały udział w obozie terapeutycznym.
    Komisja potrzebowała tych danych od Koordynatora Gminnego Programu
    Przeciwdziałania Alkoholozmowi w celu ustalenia, czy na obóz pojechały
    uprawnione dzieci. Dane on stanie zdrowia itp. są danymi wrażliwymi, czyli
    podlegającymi szczególnej ochronie. Dane te zostały udostępnione na
    telefoniczne polecenie wójta, choć koordynator sprzeciwiał się temu. Proszę
    o podanie podstawy prawnej i z góry dziekuję.

    Aśka