eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGdzie przepis, ze znak B-2 zakaz wjazdu, moze być po lewej stronie? › Gdzie przepis, ze znak B-2 zakaz wjazdu, moze być po lewej stronie?
    From: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Gdzie przepis, ze znak B-2 zakaz wjazdu, moze być po lewej stronie?
    Date: 1 Nov 2004 21:17:38 +0100

    Witam serdecznie,

    dzisiaj w Ostródzie wjechałem w uliczkę, potem w lewo w inną i po prawej
    stronie na parking. Natychmiast za mna przyjechał radiowóz, pewnie tak poluja
    od dawna ;) Panie kierowco czy wie pan co pan zrobił? ja: że, nie wiem.
    Oni: tu jest znak zakaz wjazdu...i rzeczywiscie stoi po lewej stronie wjazdu
    20 cm obok budynku, wychylony przez jakiegos wandala i obrócony tak,że wcale go
    nie widac jak
    się skreca w te uliczke, no może jak już sie wjedzie...ale to juz oni
    poluja ;))) Powiedziałem im, ze znaku nie widziałem, jest niewidoczny,
    uszkodzony i po lewej stronie uliczki. Oni: mandat 250 zł i 5 punktów. Nie
    przyjąłem..czekam na sad grodzki. Powiedzieli,że przegram i większe koszty...i
    przy okazji wydało się,ze tak juz dawno na ten znak poluja...ja im mówię, czy
    zgłosili ten uszkodzony znak...a oni, że to nie ich obowiązek...( a ustawa mówi
    wyraźnie,ze to jest m.in. obowiązek policji) Jeden funkcjonariusz nie chciał
    się wylegitymowac i podac nazwiska, tylko numer. Nie chcieli potwierdzic mojej
    notatki,ze znak jest uszkodzony. Nie miałem aparatu, aby zrobic zdjęcia tego
    terenu ze znakiem. Boje się, że poprawią ten znak sami. Jeżeli zrobi to zarząd
    dróg to nie problem, bo bedzie dowód,ze był uszkodzony. W czasie gdy mnie
    spisywali, wjechało tam jeszcze dwóch kierowców...mimo widocznego radiowozu :))
    Szukałem po internecie przepisów...ale nie znalazłem aby pionowy znak B-2 zakaz
    wjazdu mógł być z lewej strony. Gdyby go jeszce troszkę obrócic, moze
    obowiazywac dla ruchu z przeciwka..a może obowiazywał ?;)) No i chyba przepisy
    mówia,ze znaki musza być widoczne?

    Co wy na to?

    pozdrawiam

    Wiesiek