eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGdzie przepis, ze znak B-2 zakaz wjazdu, moze być po lewej stronie? › Re: Gdzie przepis, ze znak B-2 zakaz wjazdu, moze być po lewej stronie?
  • Data: 2004-11-01 21:01:22
    Temat: Re: Gdzie przepis, ze znak B-2 zakaz wjazdu, moze być po lewej stronie?
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnie to zdjecie wiele nie pomoże, nie bardzo wierzę w to że na tej podstawie
    wygram...Ale nurtuje mnie ten znak po lewej stronie...przepisy o znakach i
    sygnałach drogowych mówia,ze pionowe znaki drogowe są po prawej stronie, albo
    nad droga. A jeżeli jest po lewej to powtarza znak po prawej....chyba że
    szczegółowe przepisy mówia inaczej...i tu jest problem, nie dokopałem sie do
    takich przepisów. jedynie znak zakaz zatrzymywania się może byc po lewej
    stronie i wtedy oznacza,ze po tej stronie obowiązuje.
    Ale i tak zgłosze jutro skarge na policjanta który nie podał mi stopnia i
    nazwiska, tylko numer...niech nieznajomość prawa też im szkodzi...

    pozdr.

    Wiesiek