eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGdzie przepis, ze znak B-2 zakaz wjazdu, moze być po lewej stronie? › Re: Gdzie przepis, ze znak B-2 zakaz wjazdu, moze być po lewej stronie? NIGDZIE
  • Data: 2004-11-01 21:39:28
    Temat: Re: Gdzie przepis, ze znak B-2 zakaz wjazdu, moze być po lewej stronie? NIGDZIE
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wiesiek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:42c6.00000367.418699de@newsgate.onet.pl...

    > Szukałem po internecie przepisów...ale nie znalazłem aby pionowy znak B-2
    > zakaz
    > wjazdu mógł być z lewej strony. Gdyby go jeszce troszkę obrócic, moze
    > obowiazywac dla ruchu z przeciwka..a może obowiazywał ?;))

    Wg ROZPORZĄDZENIA MINISTRÓW INFRASTRUKTURY ORAZ SPRAW WEWNETRZNYCH I
    ADMINISTRACJI
    z dnia 31 lipca 2002 r.

    w sprawie znaków i sygna?ów drogowych.

    Par 2 pkt 1

    "Znak drogowy umieszczony po lewej stronie jezdni lub

    pasów ruchu stanowi powtórzenie znaku umieszczonego

    po prawej stronie, chyba ˝e przepisy szczególne

    stanowia inaczej."

    W przypadku znaku A- 2 przepisy szczególne NIE stanowia inaczej. Znak jest
    niewazny. Jest najprawdopodobniej odwróconym znakiem dla kierunku
    przeciwnego.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.