  • 1. Data: 2008-06-08 22:51:08
    Temat: Gdzie postawić portal społecznościowy coby nasi politycy mogli mi skoczyć ?
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Ponieważ zdarzył mi się mały problem nakręcany przez miejscowych
    samorządowców którzy sprawiają wrażenie nietykalnych, wszyscy się ich
    boją, sprawiają wrażenie jakby wszyscy z sądami oraz prasą byli pod ich
    niejasnymi wpływami postanowiłem zrobić portal społecznościowy/forum
    gdzie by zebrać ludzi którym w/w działacze zaszkodzili i gdzie nie
    sięgałyby ich macki.

    W jakim kraju trzeba by było to postawić żeby najlepiej nie musieć
    udostępniać nikomu adresów IP autorów publikowanych tam rzeczy ?

    futszaK

  • 2. Data: 2008-06-09 05:38:49
    Od: Wojtek Mantewka <w...@t...pl>

    futszaK pisze:
> [...]
    >
    > W jakim kraju trzeba by było to postawić żeby najlepiej nie musieć
    > udostępniać nikomu adresów IP autorów publikowanych tam rzeczy ?

    może:
    http://www.sealandgov.org/
    WM

  • 3. Data: 2008-06-09 14:49:09
    Od: T <...@t...warszawa.pl>

    futszaK pisze:

> [...]
    > niejasnymi wpływami postanowiłem zrobić portal społecznościowy/forum
    > gdzie by zebrać ludzi którym w/w działacze zaszkodzili i gdzie nie

    Malezja, kanada, oczywiście zakładam, że to nic nielegalnego, bo w tym
    drugim przypadku sugeruję sobie odpuścić.

    --
    http://tomasz.warszawa.pl

  • 4. Data: 2008-06-09 15:53:45
    Od: futszaK <f...@g...com>

    T wrote:

    > Malezja, kanada, oczywiście zakładam, że to nic nielegalnego, bo w tym
    > drugim przypadku sugeruję sobie odpuścić.

    chodzi tylko i wyłacznie o tak zwany swobodny przepływ informacji

    futszaK