  • 1. Data: 2008-06-08 16:42:25
    Temat: Karta gwarancyjna - brak okresu gwarancji
    Od: Ania_i_Grzes <b...@m...pl>

    Witam
    Sprzedawca w czasie zakupu mówił, że na kurtkę są 24 miesiące gwarancji
    (Campus) w treści karty gwarancyjnej nie ma słowa o okresie gwarancji.

    Czy taka karta gwarancyjna jest "ważna"? Czas na naprawę jest podany,
    ale nie ma podanego okresu gwarancyjnego.

    Czy sprzedawca może wpisać na kartę okres gwarancji?

    --
    Pozdrawiamy, Ania, Grzes i synek Kamilek (08.05.2005)
    5515

  • 2. Data: 2008-06-08 19:11:29
    Temat: Re: Karta gwarancyjna - brak okresu gwarancji
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Ania_i_Grzes" <b...@m...pl> napisał

    > Sprzedawca w czasie zakupu mówił, że na kurtkę są 24 miesiące
    > gwarancji (Campus) w treści karty gwarancyjnej nie ma słowa o
    > okresie gwarancji.

    Przeczytaj dokładnie. U mnie już w pierwszym punkcie jest zdanie:
    "Okres gwarancji umieszczony jest na etykiecie produktowej"
    a na tej etykiecie jest rubryka "Gwarancja" i w niej wpis "1 rok".
    No chyba że ostatnio zmienili wzór karty gwarancyjnej.