  • 21. Data: 2006-12-14 18:59:58
    Temat: Re: Gdzie mieszka sędzina Dorota Michalska
    Od: akanid <a...@w...pl.bezspamu>

    racja :) jesli ktos pisze z kafejki 100% racji :)

    --
    Koniec Modlitwy. Amen.
    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2006-12-14 19:00:35
    Od: akanid <a...@w...pl.bezspamu>

    Piotr Kubiak napisał(a):
    > A tam pięcioosobowa rodzina. Ewentualnie inny "provider", który mówi że
    > udostępnia net za darmo każdemu w promieniu iluśtam metrów, przez wifi,
    > i nie ma żadnych logów. Czekam na dalsze kroki :)

    to juz inna sprawa :) ale do mieszkania dojsc mozna bez problemu.

    --
    Koniec Modlitwy. Amen.
    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2006-12-14 23:31:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> napisał w wiadomości

    Uważam, że w nieadekwatny do potrzeb sposób komplikujesz całą sprawę. Chyba dla
    wszystkich jest jasne, że napisałem to pół żartem a pół serio i nie było moim
    celem nakłanianie nikogo, a w szczególności autora pytania do dawania
    komukolwiek, a w szczególności rzeczonej sędzinie po twarzy. Chciałem mu w ten
    cokolwiek wyszukany sposób dać do zrozumienia, że pisze głupoty.

  • 24. Data: 2006-12-15 23:33:37
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    żmudna robota dla policji, ale w końcu mogą dojść:
    - sprawdzą wszystkich legitymowanych w okolicy i troszkę dalej
    - obejrza nagrania kamer, tych i każdych innych w najbliszej okolicy
    - przyjdą, popatrzą popytają

    i w ten sposób wytypują do dokładniejszego sprawdzenia

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy