  • 11. Data: 2006-12-14 10:29:36
    Temat: Re: Gdzie mieszka sędzina Dorota Michalska
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > ?( bo chce jej dać w pysk.)

    a co jej chcesz dac w pysk, pyrojadku? :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 12. Data: 2006-12-14 11:30:54
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    ===Tomy=== wrote:

    > Teraz to już po "ptokach": dtk193.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Adresy IP nie popełniają przestępstw.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 13. Data: 2006-12-14 11:31:56
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Robert Tomasik wrote:

    > Musisz koniecznie w domu. Dając jej "w pysk" w pracy masz o wiele
    > większe szanse dostania kary długotrwałego pozbawienia wolności i w ten

    A to niby czemu? Serio pytam.

  • 14. Data: 2006-12-14 11:32:15
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Thu, 14 Dec 2006 12:30:54 +0100, Piotr Kubiak napisał(a):

    > Adresy IP nie popełniają przestępstw.

    ...ale ich posiadacze/użytkownicy tak :)

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 15. Data: 2006-12-14 11:53:18
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    ===Tomy=== wrote:

    > ....ale ich posiadacze/użytkownicy tak :)

    No, to wskaż jeszcze uniwersalną i skuteczną metodę
    dojścia od adresu IP do jego użytkownika :)

  • 16. Data: 2006-12-14 13:14:27
    Od: akanid <a...@w...pl.bezspamu>

    Piotr Kubiak napisał(a):
    > No, to wskaż jeszcze uniwersalną i skuteczną metodę
    > dojścia od adresu IP do jego użytkownika :)

    ustalenie dostawcy jest pestka. nastepnie idzie policja czy prokurator
    do dostawcy uslug i tam zada wskazania kto w danym czasie uzuwal takiego
    a takiego adresu. dostaja adres i pukaja do klienta do drzwi.

    --
    Koniec Modlitwy. Amen.
    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2006-12-14 13:36:28
    Od: ps <p...@g...pl>

    akanid napisał(a):
    (..)
    > do dostawcy uslug i tam zada wskazania kto w danym czasie uzuwal takiego
    > a takiego adresu. dostaja adres i pukaja do (...)

    Nie pukają, a wchodzą, do kafejki internetowej, z 90-cioma
    komputerami... :)

  • 18. Data: 2006-12-14 13:38:12
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    akanid wrote:

    > ustalenie dostawcy jest pestka. nastepnie idzie policja czy prokurator
    > do dostawcy uslug i tam zada wskazania kto w danym czasie uzuwal takiego
    > a takiego adresu. dostaja adres i pukaja do klienta do drzwi.

    A tam pięcioosobowa rodzina. Ewentualnie inny "provider", który mówi że
    udostępnia net za darmo każdemu w promieniu iluśtam metrów, przez wifi,
    i nie ma żadnych logów. Czekam na dalsze kroki :)

  • 19. Data: 2006-12-14 16:51:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> napisał w wiadomości
    > A to niby czemu? Serio pytam.

    Gdyby do pobicia doszło w domu, to jeszcze ktoś mógł by mieć wątpliwość, że może
    nie miało to związku z pełnioną funkcją. W sądzie ten aspekt odpadnie.

  • 20. Data: 2006-12-14 18:34:50
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    >
    > Gdyby do pobicia doszło w domu, to jeszcze ktoś mógł by mieć wątpliwość,
    > że może nie miało to związku z pełnioną funkcją. W sądzie ten aspekt

    Tak byłoby gdyby nie było powiązania pomiędzy sędzią a autorem wątku, ja
    zakładam że jednak jakoś mu za skórę zaszła, np. wydając wyrok, a to
    chyba łatwo sprawdzić. Wtedy miejsce nie miałoby już imho znaczenia.