  • 31. Data: 2010-04-24 20:10:24
    Temat: Re: Gdzie legalnie "bzyknąć" dwunastolatkę? Tylko w Watykanie, F. i M.?
    Od: Arek <a...@e...net>

    KRZYZAK pisze:
    > Jakos nie widze tutaj sformulowania "kto majac conajmniej 17 lat obcuje
    > plciowo..." itd

    Art. 10.
    § 1. Na zasadach określonych w tym kodeksie odpowiada ten, kto popełnia
    czyn zabroniony po ukończeniu 17 lat.

    Wszystko na temat?

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 32. Data: 2010-04-24 20:11:39
    Od: Arek <a...@e...net>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Art. 200 KK takiego rozróżnienia nie czyni. Art. 10 wyłącza tylko
    > odpowiedzialność. Tak więc mylisz się.

    Nie. To Ty się mylisz.
    A jeśli uważasz, że seks dwójki 14 latków jest CZYNEM ZABRONIONYM
    to albo jesteś debilem albo dewotem.

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 33. Data: 2010-04-24 20:12:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek pisze:

    > Ty jesteś ignorantem.
    >
    > Art. 10. § 1. Na zasadach określonych w tym kodeksie odpowiada ten, kto
    > popełnia czyn zabroniony po ukończeniu 17 lat.

    Czyli dokładnie tak jak pisałem - jest tylko WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI.

    Polska język trudna język dla buzdygan?

  • 34. Data: 2010-04-24 20:15:45
    Od: Arek <a...@e...net>

    Andrzej Lawa pisze:
    [..]
    > Polska język trudna język dla buzdygan?

    Raczej dla Ciebie ogarnięcie tego, że art. 200 zakłada pełnoletność
    sprawcy czynu.

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 35. Data: 2010-04-24 20:18:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek pisze:

    > Art. 10.
    > § 1. Na zasadach określonych w tym kodeksie odpowiada ten, kto popełnia
    > czyn zabroniony po ukończeniu 17 lat.
    >
    > Wszystko na temat?

    Nie.

    Primo: przecież ja już pisałem o wyłączeniu odpowiedzialności i artykule
    10 KK.

    Secundo: USTAWA z dnia 26 października 1982 r. o postępowaniu w sprawach
    nieletnich - nadal istnieje i obowiązuje. Zapoznaj się z nią, ignorancie.

  • 36. Data: 2010-04-24 20:22:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek pisze:
    > Andrzej Lawa pisze:
    > [..]
    >
    > Raczej dla Ciebie ogarnięcie tego, że art. 200 zakłada pełnoletność
    > sprawcy czynu.

    W którym miejscu, hmm?

  • 37. Data: 2010-04-24 20:24:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek pisze:

    > Nie. To Ty się mylisz.
    > A jeśli uważasz, że seks dwójki 14 latków jest CZYNEM ZABRONIONYM

    Jest. Art. 200 KK. Zabrania. BEZ wyjątków.

    > to albo jesteś debilem albo dewotem.

    Nie. Po prostu ty jesteś kompletnie "betonowym" ignorantem i odróżnienie
    pomiędzy bezkarnością (tj. wyłączeniem odpowiedzialności) a legalnością
    czynu przekracza twoje mizerne zdolności kognitywne.

  • 38. Data: 2010-04-24 20:52:56
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 24 Apr 2010 22:10:24 +0200, Arek napisał(a):

    > Art. 10.
    > § 1. Na zasadach określonych w tym kodeksie odpowiada ten, kto popełnia
    > czyn zabroniony po ukończeniu 17 lat.

    Troche bez sensu ten przepis, co? Przeciez nie mozna popelnic czynu
    zabronionego przed ukonczeniem 17 lat...

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 39. Data: 2010-04-24 21:02:02
    Od: Arek <a...@e...net>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Jest. Art. 200 KK. Zabrania. BEZ wyjątków.

    Nie.
    Idź sobie stąd ignorancie.

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 40. Data: 2010-04-24 21:03:58
    Od: Arek <a...@e...net>

    Andrzej Lawa pisze:
    [..]
    > Secundo: USTAWA z dnia 26 października 1982 r. o postępowaniu w sprawach
    > nieletnich - nadal istnieje i obowiązuje. Zapoznaj się z nią, ignorancie.

    I co sobie myślisz? Że rzucisz długą nazwą ustawy na zapchanie tchu?

    To pokaż mi mądralo gdzie tam wymieniono art. 200 kk ?
    Bo ja widziałem jedynie
    art. 134, art. 148 § 1, 2 lub 3, art. 156 § l lub 3, art. 163
    § 1 lub 3, art. 166, art. 173 § 1 lub 3, art. 197 § 3, art. 252 § 1 lub
    2 oraz art. 280 Kodeksu karnego

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com