  • 1. Data: 2010-04-23 18:44:31
    Temat: Mieszkanie nie objęte współwłasnością małżeńską oraz..
    Od: "WikTacy" <i...@t...com>

    ...wniesienie go jako wkład własny do zakupu nieruchomości.

    Czołem - mam taką sprawę. Jestem "ochajtany" i posiadam mieszkanie, którego
    jestem jedynym właścicielem (nabyłem przed zawarciem małżeństwa).

    Teraz chcemy to mieszkanie zamienić na większe i wartość mojego mieszkania
    była by wkładem własnym do nabycia nowego mieszkania (reszta to kredyt).

    Czy ktoś z Was orientuje się czy jeśli wkład własny jest całkowicie moją
    własnością to mogę jakoś nabyć więcej niż połowę wartości nowego mieszkania?

    Proporcje są takie:

    50% wartości nowego mieszkania to mój wkład własny
    50% kredyt na nas oboje

    Pozdro
    Wik

  • 2. Data: 2010-04-29 21:55:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Apr 2010, WikTacy wrote:

    > Czy ktoś z Was orientuje się czy jeśli wkład własny jest całkowicie moją
    > własnością to mogę jakoś nabyć więcej niż połowę wartości nowego mieszkania?

    Tak się zastanawiam - a co miałoby stać na przeszkodzie, że pytasz?

    pzdr, Gotfryd