    From: Wojciech Sulewski <a...@...a>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: GPL - wykorzystanie skryptu PHP
    Date: Thu, 28 May 2009 17:15:07 +0200

    Chciałbym skorzystać ze skryptu PHP, wydanego na licencji GPL na swojej
    "komercyjnej" stronie www.
    Skrypt chcę wykorzystać w całości, albo samemu dostosować go do własnych
    potrzeb.

    Jakie ma to konsekwencje?
    Z tego, co znalazłem w Internecie, GPL w wersji 2 pozwala na to i nie wymaga
    udostępnienia kodu źródłowego całej aplikacji PHP użytkownikom strony -
    jako, że skrypt wykonuje się na moim serwerze a użytkownik korzysta tylko z
    wyniku jego działania (pliku html). Podobno w wersji 3 licencji nie jest to
    już takie proste. Czy ktoś zna szczegóły interpretacji?
    --
    pozdr.,
    Wojciech Sulewski