  • Data: 2010-04-29 11:51:47
    Temat: Fotoradar motocykl
    Od: "IvanoV" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jakiś czas temu fotoradar pstryknął mi fotkę z przodu. Wkrótce dostałem
    wezwanie na policję, w sprawie o przekroczenie szybkości motocyklem o nr rej.
    (i tu podane moje numery).

    Okazało się, że policjant pilnujący fotoradaru, miał za zadanie spisywać numery
    rejestracyjne motocykli (ponoć dostał w tym celu nawet lornetkę(!) ).

    I co teraz? Albo przyjmuję mandat, albo spotykamy się w sądzie grodzkim. A tam,
    jak się domyślam, będzie moje słowo kontra słowo policjanta, bo dowodów
    "twardych" przecież brak. Nie trudno przewidzieć, jaki będzie werdykt...

    Co o tym sądzicie? Spotkał się już ktoś z takimi praktykami? Moim zdaniem
    identyfikacja pojazdu opierająca się na sokolim wzroku funkcjonariusza to
    naginanie przepisów...

    IvanoV