  • 71. Data: 2007-09-10 20:53:55
    Temat: Re: Fotoradar 2 kierowcow
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 10-09-2007 o 13:56:51 <l...@i...eu> napisał(a):

    > Stefański R.A. ABC 2005 stan prawny: 2005.04.20
    > Komentarz do art. 78 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu
    > drogowym
    > (Dz.U.03.58.515), [w:] R.A. Stefański, Prawo o ruchu drogowym.
    > Komentarz, Dom
    > Wydawniczy ABC, 2005, wyd. II.

    Dzieki serdeczne. To skroci moje meki :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 72. Data: 2007-09-10 21:06:02
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 10-09-2007 o 16:14:07 witek <w...@g...pl.invalid>
    napisał(a):

    > no wybacz.
    > na podstawy prawa to do podstawówki.
    > resztę bredni wyciąłem

    No to zes sie zblaznil. Znajdz podstawe lepiej, zamiast biadolic od
    rzeczy. Ponizej masz jeszcze na dobicie:
    SJP - powierzyć: "dać coś komuś do dyspozycji lub na przechowanie".
    Dysponent to nie to samo co posiadacz... chyba, ze znajdziesz ustawe,
    ktora mowi inaczej.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 73. Data: 2007-09-10 21:26:05
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    In news:fc0ph5$ab3$1@news.dialog.net.pl,
    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> typed:

    > Nie daj boże mieć Alzheimera. Można zostać ukaranym za chorobę. ;)
    > Możliwe jest też i łatwiej umoczyć - nadużyć na jakiejś imprezie
    > napojów wyskokowych, nie dopilnować kluczyków, które diabli wiedzą
    > kto wziął i gotowe.

    A jak ten ktoś wjechał w kogoś? To też właściciel jest bez winy, że dał
    sobie podebrać? A jeśli zamienisz kluczyk i na zarejestrowany pistolet,
    a wjechanie na śmiertelny strzał?

    --
    tbr

  • 74. Data: 2007-09-10 21:35:56
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fc4cpb$9dt$1@news.onet.pl Tiber

    > A jak ten ktoś wjechał w kogoś? To też właściciel jest bez winy, że dał
    > sobie podebrać?
    A skąd! Idzie do więźnia tak samo jak sprawca.

    > A jeśli zamienisz kluczyk i na zarejestrowany pistolet,
    > a wjechanie na śmiertelny strzał?
    To proste. Za sam zakup samochodu powinna być kara bezwzglednego pozbawienia
    wolności. Przecież nabywca ryzykuje, że zgubi kluczyk, ktoś go znajdzie i
    jego autem zabije bezrobotną matkę 11-ciorga dzieci i troje z nich razem z
    nią!! Takie bezmyślne narażanie członków społeczeństwa na niebezpieczeństwo
    płazem ujść nie może. Jest to sprzeczne z poczuciem sprawiedliwości
    społecznej.

    --
    Jotte

  • 75. Data: 2007-09-10 22:50:45
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    In news:fc4dbg$s9j$1@news.dialog.net.pl,
    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> typed:

    > A skąd! Idzie do więźnia tak samo jak sprawca.

    Hej, hello, powiedziałeś, że sam się doprowadził do stanu w którym można
    było mu podebrać. Argumentując w ten sposób możesz dojść do wniosku, że
    tata, który zostawił na wierzchu kluczyk do szafeczki z dubeltówką nie
    jest winien tego, że jego syn zrobił sobie twarzy dupę. Przyjmijmy, że
    syn dorosły, żeby nie było, że ojciec zaniedbał opieki.

    --
    tbr

  • 76. Data: 2007-09-11 07:58:01
    Od: "WojtekPL" <logo[USUN_TO]@op.pl>

    > zapłaciłbys za niewskazanie kto prowadził, a sprawe z "fotoradaru" by
    > umorzono ze wszgledu na niewykrycie sprawcy.

    dokładnie tak!
    koszt: 100 - 200 pln

    PL

  • 77. Data: 2007-09-11 11:26:29
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości

    > No to zes sie zblaznil.

    Głupiś. Rzeczy oczywiste nie wymagają żadnej podstawy prawnej ani regułki..
    Sąd w swojej mądrości na pewno wie co to jest właściciel, posiadacz lub
    użytkownik. I pracownik któremu powierzono pojazd na pewno jest jednym z
    nich-domyśl się którym, a nie zadawaj głupawego pytania o podstawy prawne.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 78. Data: 2007-09-11 12:41:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fc4ho2$jt5$1@news.onet.pl Tiber

    > Hej, hello, powiedziałeś, że sam się doprowadził do stanu w którym można
    > było mu podebrać.
    No i co? Mógł też zasnąć z przyczyn naturalnych.

> [...]
    > jest winien tego, że jego syn zrobił sobie twarzy dupę. Przyjmijmy, że
    > syn dorosły, żeby nie było, że ojciec zaniedbał opieki.
    Nie jest winien, zresztą o winie orzeka sąd. Dorosły człowiek znalazł sposób
    na uzyskanie dostępu do przedmiotu, który ułatwił mu rozstanie ze światem i
    tyle.
    Po co wymyślać takie historie? Żeby dojść do wniosku, że należy trzymać pod
    kluczem, noże kuchenne, śrubokręty, młotki itp., bo ktoś podbierze i popełni
    tym przestępstwo.
    Przecież to paranoja.

    --
    Jotte

  • 79. Data: 2007-09-11 19:24:53
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 11-09-2007 o 13:26:29 Nostradamus <l...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    > posiadacz lub użytkownik. I pracownik któremu powierzono pojazd na pewno
    > jest jednym z nich-domyśl się którym, a nie zadawaj głupawego pytania o

    No to najblizej bedzie uzytkownik. A bedac dokladnym - dysponent.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.