  • 21. Data: 2007-09-09 16:14:16
    Temat: Re: Fotoradar 2 kierowcow
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:

    > jaki zamiar?
    > ma wskazac a nie miec zamiar wskazac

    Zamiar ma, tylko nie ma możliwości - jakiekolwiek zeznanie wskazujące
    jego lub jego kolegę ma 50% szans na to, że będzie fałszywe. A to już
    przestępstwo.

  • 22. Data: 2007-09-09 16:36:38
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    wiadomości news:pnidr4-1j9.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Zamiar ma, tylko nie ma możliwości - jakiekolwiek zeznanie wskazujące
    > jego lub jego kolegę ma 50% szans na to, że będzie fałszywe. A to już
    > przestępstwo.

    Miałem na myśli sytuację gdy na zdjęciu jest widoczny ten autostopowicz.....
    mam obowiązek znac jego dane np: spisjąc je wcześniej czy tez moge pozwolić
    prowadzić komuś kto pokazał że ma PJ ?

  • 23. Data: 2007-09-09 16:40:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Zamiar ma, tylko nie ma możliwości - jakiekolwiek zeznanie wskazujące
    > jego lub jego kolegę ma 50% szans na to, że będzie fałszywe. A to już
    > przestępstwo.

    ustawa nie mowi o zamiarach i dobrych checiach, tylko o wskazaniu.
    Ma wskazać, a nie miec dobre checi do wskazania, ale nie potrafi.

  • 24. Data: 2007-09-09 16:41:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.S wrote:

    > Miałem na myśli sytuację gdy na zdjęciu jest widoczny ten autostopowicz.....
    > mam obowiązek znac jego dane np: spisjąc je wcześniej czy tez moge pozwolić
    > prowadzić komuś kto pokazał że ma PJ ?

    niestety tak.
    masz wiedziec komu powierzyłeś samochód.

  • 25. Data: 2007-09-09 17:14:39
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 09 Sep 2007 10:16:55 -0500, witek napisał(a)
    w:<news:fc12p8$ain$9@inews.gazeta.pl>:

    > jaki zamiar?

    Zamiar niewskazania.

    > ma wskazac a nie miec zamiar wskazac

    Nie ma zamiaru niewskazać. Nie ma winy, nie ma kary.

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 26. Data: 2007-09-09 17:35:49
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    > niestety tak.
    > masz wiedziec komu powierzyłeś samochód.

    No a jeśli niestety nie wiem? Jakie konsekwencje?

  • 27. Data: 2007-09-09 17:48:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:

    > ustawa nie mowi o zamiarach i dobrych checiach, tylko o wskazaniu.
    > Ma wskazać, a nie miec dobre checi do wskazania, ale nie potrafi.

    Ale on nie może wskazać.

  • 28. Data: 2007-09-09 17:51:54
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Szerr wrote:

    > Zamiar niewskazania.

    > Nie ma zamiaru niewskazać. Nie ma winy, nie ma kary.

    Jak to nie ma zamiaru? PORD zna, więc wie że musi sobie te dane
    zanotować jak ma słabą pamieć. Nie zanotował -- znaczy świadomie godzi
    się na ew. konsekwencje.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 29. Data: 2007-09-09 18:26:15
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ale on nie może wskazać.

    Z własnej winy.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 30. Data: 2007-09-09 18:38:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Kubiak wrote:

    > Z własnej winy.

    Żaden przepis nie nakłada obowiązku dokładnego rejestrowania kto w
    której sekundzie siedzi za kierownicą.

    Właściciel/posiadacz pojazdu może wskazać: pojazd został udostępniony
    tym dwóm. Koniec.

    Gdyby fotoradar był dobrej jakości i prawidłowo ustawiony, to powinni
    być widoczne, kto sieci za kierownicą - i wtedy mogliby siebie rozpoznać
    na zdjęciu. A tak?