  • 31. Data: 2007-11-24 15:33:37
    Temat: Re: Fotografowanie na parkingu hipermarketu - kolej na mnie
    Od: "Photo M" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Jotte" napisał w wiadomości
    > Ty sobie zapewnij osobę, która dyskretnie sfilmuje jak ty fotografujesz i
    > ew. inerwencję.

    Ale to już nie podpada pod jakiś paragraf, gdy chcę ochronę umyślnie do
    czegoś sprowokować? Ja chcę tylko wyciągnąć konsekwencje wobec zajścia,
    które już miało miejsce.
    Pozdrawiam
    Photo M.

  • 32. Data: 2007-11-24 15:35:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Photo M" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > A jeśli są licencjonowanymi to coś zmienia w kwestii krzyczenia? ;)

    Moim zdaniem nie. Dość utopijnym pomysłem było by stwierdzenie, że krzycząc
    na Ciebie w miejscu publicznym nastawał na Twoją cześć :-)

  • 33. Data: 2007-11-24 15:36:07
    Od: "Photo M" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Cezar" napisał w wiadomości
    > Zaryzykuje twierdzenie, ze notatki nie ma.

    Policja poinformowała mnie, że notatka zostanie sporządzona i obie strony
    będą mogły wystąpić na drogę sądową, a sąd już sobie dojdzie do notatki.
    Pozdrawiam
    Photo M.

  • 34. Data: 2007-11-24 15:37:56
    Od: "Photo M" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości

    > Moim zdaniem nie. Dość utopijnym pomysłem było by stwierdzenie, że
    > krzycząc na Ciebie w miejscu publicznym nastawał na Twoją cześć :-)

    Też jestem tego zdania, jednak zawachałem się czytając Twój post: "No to
    jeśli nie są ochroniarzami licencjonowanymi...". W każdym razie nie
    zamierzam pozywać nikogo za krzyczenie ;).
    Pozdrawiam
    Photo M.

  • 35. Data: 2007-11-24 15:38:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał w
    wiadomości news:fi9fh9$i31$1@inews.gazeta.pl...

    > Art. 429 kc po "albo że...".

    Moim zdaniem nie znajdzie tu zastosowania, albowiem teren jest sklepu i
    klient nie ma obowiązku przed wytoczeniem powództwa ustać, kto jest kim w
    tym sklepie. Oczywiście w dalszej kolejności odpowiadać będzie ewentualnie
    odpowiadać sklep.

  • 36. Data: 2007-11-24 15:38:14
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Photo M pisze:

    > Yhmm... czyli mam pozwalać ochronie na szarpanie moich rzeczy? W takim
    > wypdadku gdy się im na to pozwoli to niebawem będą lać po mordzie i będzie
    > ok "bo jeszcze nie zabili".

    Na pczątek pomyśl że byłeś na cudzym terenie wiec miło by było jak
    wychowanie wskazuje (pomnimy nawet prawo) dostosować się do to wymagań
    właściciela terenu. Nie chodź tam gdzie cię nie chcą.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 37. Data: 2007-11-24 15:38:19
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 24 Nov 2007 16:32:39 +0100, Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Pomijajac to, ze ochrona przegina, to czy nie wypadaloby jednak nie
    > robic zdjec, jesli wlasciciel terenu sobie tego nie zyczy?

    Ten temat był 100001 razy wałkowany. Niektórzy uważają, że za nic można
    mieć takie rzeczy "bo ja chcę i chuj!"

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://Money.pl poleca ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 38. Data: 2007-11-24 15:38:54
    Od: "Photo M" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Cezar" napisał w wiadomości

    > Ja jestem po Twojej stronie tylko radze zebys "nie kopał się z koniem".

    Wiem, wiem. Dzięki, ja po prostu taki uparty jestem, że o swoje zawsze
    walczę.
    Pozdrawiam
    Photo M.

  • 39. Data: 2007-11-24 15:40:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Cezar" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Zaryzykuje twierdzenie, ze notatki nie ma. Policja musi robić notatki
    > tylko ze zdarzen, ktorym trzeba nadac bieg.

    Jeśli nawet notatki nie ma - choć raczej jest - to jest zapis w tzw.
    książce interwencji i zapisy w policyjnych notatnikach. Poza tym zeznania
    policjantów. Materiału dowodowego można znaleźć mnóstwo. Jeśli się nasz
    pytający uwinie, to może jeszcze uda się zabezpieczyć nagranie z kamer
    sklepowych, Jeśli obejmują parking (a często obejmują).

  • 40. Data: 2007-11-24 15:40:40
    Od: "Photo M" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Johnson" napisał w wiadomości
    > Na pczątek pomyśl że byłeś na cudzym terenie wiec miło by było jak
    > wychowanie wskazuje (pomnimy nawet prawo) dostosować się do to wymagań
    > właściciela terenu. Nie chodź tam gdzie cię nie chcą.

    To jest grupa prawnicza, a nie dobre.wychowanie. Pozatym naprawdę nie
    odróżniasz terenu prywatnego publicznie dostępnego od np. Twojego
    mieszkania?
    Pozdrawiam
    Photo M.