  • Data: 2010-08-21 09:08:45
    Temat: Forma odpowiedzi na zarzuty?
    Od: "LusBlus" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie.

    Dostałem e-mail gdzie pewna osoba zarzuciła mi, że bezprawnie udostępniłem jej
    dane osobowe. Kwestia sporna bo faktycznie jest podane jej imię i nazwisko ale
    to nie o tę osobę chodzi. Marków Iksińskich jest wielu. Zażądała kontaktu
    telefonicznego. Zgodnie z prawem mam jej odpowiedzieć na mail czy muszę dzwonić?
    Nie chodzi o koszty tylko o praktykę, bo gdyby zażądała żebym zgłosił się do
    niej osobiście i to wyjaśnił to musiałbym jechać?

    LusBlus