  • 11. Data: 2012-09-11 17:52:22
    Temat: Re: Firmowa strona WWW
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > I tu właśnie chodzi o zgranie - czy muszę przekazać z powrotem te pliki?

    1) "Awaria wystąpiła" jak wyżej zaproponowano.
    2) Kod nie jest Twój. Ty tylko go przechowujesz. Wypadało by na wszelki
    wypadek go oddać. Strzeżonego...

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 12. Data: 2012-09-11 19:21:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Radek D wrote:
    > Po "koleżeńsku" (za niewielką opłatą, na którą nie ma żadnych
    > papierów) udostępniłem pracodawcy miejsce na serwerze na firmową
    > stronę WWW.
    > Jak przestanę pracować u niego mogę tak po prostu skasować stronę WWW
    > i co się z tym wiąże firmową pocztę e-mail ?
    > Ewentualnie czy mogę po prostu poprosić o wpłatę powiedzmy 1000zł za
    > hosting i wyznaczyć termin po którym skasuję stronę i skrzynki e-mail
    > ?
    > Wiem, że to niezbyt "miłe" z mojej strony ale jak Bóg Kubie tak Kuba
    > Bogu.

    khm...

    a może jednak porozmawiac o problemie...

  • 13. Data: 2012-09-11 23:16:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Sep 2012, witek wrote:

    > dygresja: to ze bez papierow nie zwalnia cie z podatku. to wiesz.

    Akurat tu mam wątpliwości.
    Przypadek jest "trudny", ale z grubsza biorąc idea opodatkowania w tym
    miejscu działa tak:
    - pracownik nie ma prawa odliczania kosztu eksploatacji ani amortyzacji
    własnych narzędzi
    - za to wynagrodzenie za używanie własnych narzędzi jest zwolnione
    z podatku.

    Konkretnie:
    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,13,13,700,60
    057,20120721,zwolnienia-przedmiotowe.html
    +++
    Art. 21.
    1. Wolne od podatku dochodowego sš:
    [...]
    13) ekwiwalenty pieniężne za używane przez pracowników przy
    wykonywaniu pracy narzędzia, materiały lub sprzęt, stanowišce ich własnoœć;
    ---

    Oczywiście "trudność" wynika z pytania, czy WNiP kwalifikuje się
    do roli "narzędzia" :]

    Natomiast brak "papieru" stanowi w tym momencie problem (dla obu
    stron, przy założeniu że ktoś zechce doszukać się dziury w całym).

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2012-09-11 23:18:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > po wypowiedzeniu.
    > A nie po prostu wylaczam sobie serwer i znikam. A o tym byla dyskusja.

    Ale umowa była zawarta, że to tak określę, "w niezbyt mocnej formie".
    Udowadnianie że nie przewidywała jednodniowego wypowiedzenia moze
    być równie trudne, jak udowadnianie że to było działanie złośliwe.

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2012-09-12 01:12:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > Udowadnianie że nie przewidywała jednodniowego wypowiedzenia moze
    > być równie trudne, jak udowadnianie że to było działanie złośliwe.

    ten kto sie bedzie chcial na to jednodniowe wypowiedzenie powolac bedzie
    to musial udowodnic.

    A firma stoi na lepszej pozycji, bo w sadzie bedzie zawsze mogla uzyc
    argumetnu, ze jeden dzien to nie jest rozsadny czas na zabranie swoich
    danych.

  • 16. Data: 2012-09-12 03:52:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-09-12 01:12, witek pisze:

    > ten kto sie bedzie chcial na to jednodniowe wypowiedzenie powolac bedzie
    > to musial udowodnic.

    Tak samo jak tygodniowe, miesięczne etc. Zatem zgodnie z Twoim tokiem
    rozumowania, wątkotwórca powinien trzymać stronę do śmierci, bo nie
    udowodni jakiegokolwiek terminu wypowiedzenia...

    > A firma stoi na lepszej pozycji, bo w sadzie bedzie zawsze mogla uzyc
    > argumetnu, ze jeden dzien to nie jest rozsadny czas na zabranie swoich
    > danych.

    To akurat ma małe znaczenie. Rozsądnym nie jest trzymanie strony
    firmowej "bezumownie" u pracownika, reszta to tylko konsekwencje tego.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2012-09-12 04:55:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Tak samo jak tygodniowe, miesięczne etc.

    Zgadzam sie, dlatego ten kto pierwszy zacznie sie powolywac bedzie to
    musial udowodnic.

    Zatem zgodnie z Twoim tokiem
    > rozumowania, wątkotwórca powinien trzymać stronę do śmierci, bo nie
    > udowodni jakiegokolwiek terminu wypowiedzenia...

    Nie. Wystarczy w wypowiedzeniu umowy napisac jakie jest termin
    wypowiedzenia. Byleby rozsądny, zeby firma nie mogla sie przyczepic.
    Zwyczajowo przyjety zwykle jest miesiac.

    > To akurat ma małe znaczenie. Rozsądnym nie jest trzymanie strony
    > firmowej "bezumownie" u pracownika, reszta to tylko konsekwencje tego.

    To nie jest bezumownie, bo umowa jest. nawet mu za to płacą.

  • 18. Data: 2012-09-12 07:49:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.09.2012 01:12, witek pisze:

    > ten kto sie bedzie chcial na to jednodniowe wypowiedzenie powolac bedzie
    > to musial udowodnic.

    Wysłał e-mail.

    > A firma stoi na lepszej pozycji, bo w sadzie bedzie zawsze mogla uzyc
    > argumetnu, ze jeden dzien to nie jest rozsadny czas na zabranie swoich
    > danych.

    Ale tak było w umowie. Ustnej.

  • 19. Data: 2012-09-12 07:53:15
    Od: nkab <n...@t...net.pl>

    W dniu wtorek, 11 września 2012 13:14:07 UTC+2 użytkownik Radek D napisał:
> [...]
    >

    > Wiem, że to niezbyt "miłe" z mojej strony ale jak Bóg Kubie tak Kuba Bogu.

    Czyli ani ty ani pracodawca nie widzieli żadnych problemów.
    Tu koledzy mówią o jakiejś umowie a tej umowy to ja nie widzę.

    Ja po wypowiedzeniu zaproponowałbym właśnie jakąś umowę.
    Jak nie - to nie.

    Andrzej.

  • 20. Data: 2012-09-12 13:02:46
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-09-11 13:14:06 +0200, Radek D <r...@p...onet.pl> said:

> [...]
    >
    > Jak przestanę pracować u niego mogę tak po prostu skasować stronę WWW i
    > co się z tym wiąże firmową pocztę e-mail ?

    Oczywiście, że nie.
    Natomiast możesz to uczynić zgodnie z umową.

    --
    Bydlę