  • 1. Data: 2003-12-12 19:54:43
    Temat: Firma windykacyjna
    Od: "Adam NYGUS Domagała" <d...@...lodz.pl>

    Witam

    Firma windykacyjna proboje sciagnac zalegla zaplate za fakture za telefon
    sprzed 2 lat. Jak pisze, wykupila dlugi i teraz probuje je sciagnac.
    Czy ta sprawe zbagatelizowac, czy moze maja jakies realne szanse sciagniecia
    tych stu paru zlotych?
    Korespondencja idzie zawsze w jedna strone, tylko od nich i listami
    zwyklymi, wiec na dobra sprawe moge uwazac, że nic nie dostalem.
    A firma telekomunikacyjna nie byla laskawa mnie poinformowac o sprzedazy
    dlugu.

    Czy ktos ma jakies doswiadczenia w tej materii?

    Pozdrawiam
    Nygus

  • 2. Data: 2003-12-12 21:10:50
    Temat: Re: Firma windykacyjna
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "Adam NYGUS Domagała" <d...@...lodz.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Korespondencja idzie zawsze w jedna strone, tylko od nich i listami
    > zwyklymi, wiec na dobra sprawe moge uwazac, że nic nie dostalem.

    Zgadza sie. Ale to nie pomoze gdy pozwa cie do sadu.

    > A firma telekomunikacyjna nie byla laskawa mnie poinformowac o sprzedazy
    > dlugu.

    Nie musiala.

    > Czy ktos ma jakies doswiadczenia w tej materii?

    Sprawdz archiwum. Ten temat byl poruszany wiele razy.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-12-12 21:42:27
    Od: "bronek" <b...@g...pl>

> [...]
    > zwyklymi, wiec na dobra sprawe moge uwazac, że nic nie dostalem.
    > A firma telekomunikacyjna nie byla laskawa mnie poinformowac o sprzedazy

    Na razie nie jest rozstrzygnięty problem czy przedawnienie wynosi 2 czy 3
    lata. A to dla Ciebie będzie chyba dosyć istotne.

    Bronek

  • 4. Data: 2004-01-02 22:14:36
    Od: "andie" <a...@m...NoSpAm.pl>

    : Na razie nie jest rozstrzygnięty problem czy przedawnienie wynosi 2 czy 3
    : lata. A to dla Ciebie będzie chyba dosyć istotne.
    :
    : Bronek

    Czy mógłbym prosić jakieś wyjasnienie...

    O ile mi wiadomo, przedawnienie nalezności głównej następuje po dwóch
    latach, natomiast odsetek po trzech, czy to nie jest oczywiste ?
    Pozdrawiam Andie

  • 5. Data: 2004-01-02 22:26:59
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    andie wrote:
    > O ile mi wiadomo, przedawnienie nalezności głównej następuje po dwóch
    > latach,

    na jakiej podstawie?

    > natomiast odsetek po trzech, czy to nie jest oczywiste ?

    nie... :)

    KG

  • 6. Data: 2004-01-02 22:46:46
    Od: <l...@p...fm>

    > nie... :)

    Zgadzam sie, ze nie jest:)

    Dan

  • 7. Data: 2004-01-03 06:22:40
    Od: "andie" <a...@m...NoSpAm.pl>

    Użytkownik "kam" <k...@p...onet.plX> napisał w wiadomości
    : na jakiej podstawie?

    Na podstawie Art. 554 KC
    i orzeczenia SN
    http://www.e-prawnik.pl/ep.php3/bD1wbCZwPTIxMDcmaz0y
    NDA=
    Z tym, że to dotyczy odsetek właśnie ...

    Andrzej

  • 8. Data: 2004-01-03 09:30:28
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    andie wrote:
    > Na podstawie Art. 554 KC
    > i orzeczenia SN
    > http://www.e-prawnik.pl/ep.php3/bD1wbCZwPTIxMDcmaz0y
    NDA=
    > Z tym, że to dotyczy odsetek właśnie ...

    a co tu sprzedajesz?

    KG

  • 9. Data: 2004-01-03 12:21:52
    Od: "andie" <a...@m...NoSpAm.pl>