  • 1. Data: 2007-04-28 07:53:51
    Temat: Firma kurierska
    Od: Konrad Billewicz <kbillewicz@nospam..gazeta.pl>

    Witajcie,

    Czy jest jakiś urząd albo inna organizacja, do której można by się
    poskarżyć na tragiczną wręcz jakość obsługi klienta w firmie kurierskiej?

    Wiem, że supermarkety są kontrolowane przez UOKiK, czy z firmami
    kurierskimi jest podobnie?

    Pozdrawiam,
    Konrad

  • 2. Data: 2007-04-29 17:30:00
    Temat: Re: Firma kurierska
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Konrad Billewicz napisał(a):

> [...]
    > poskarżyć na tragiczną wręcz jakość obsługi klienta w firmie kurierskiej?
    >
    > Wiem, że supermarkety są kontrolowane przez UOKiK, czy z firmami

    Inspekcja Handlowa?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098