  • 1. Data: 2007-04-27 20:44:17
    Temat: Obowiazek odpowiedzi na pismo
    Od: "kendy" <z...@...adres>

    Witam

    Mam takie pytanie. Czy piszac oficjalne pismo do jakiejs firmy (a dokladnie
    do jej prezesa) mam prawo wymagac od nich odpowiedzi na nie? Jesli tak to na
    podstawie jakiego kodeksu i jakich paragrafow? I jaki jest termin odpowiedzi
    na takie pismo?
    Z gory dziekuje za pomoc

    Pozdrawiam i zycze milego weeeeeeekendu :)

    k.

  • 2. Data: 2007-04-27 20:52:38
    Temat: Re: Obowiazek odpowiedzi na pismo
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Fri, 27 Apr 2007 22:44:17 +0200, "kendy" <z...@...adres> wrote:

> [...]
    >podstawie jakiego kodeksu i jakich paragrafow? I jaki jest termin odpowiedzi

    z firma czy urzedem?
    bo jesli ze zwykla firma, to nie musza ci wogole odpowiadac,
    chyba ze miedzy toba a nimi jest jakas umowa, ktora stanowi inaczej
    lub tez powoduje podobne skutki (vide zakup towaru/uslugi i
    np.roszczenia reklamacyjne)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 3. Data: 2007-04-27 20:53:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kendy" <z...@...adres> napisał w wiadomości

    Obowiązek udzielenia odpowiedzi mają urzędu (z nielicznymi wyjątkami). poza tym
    czasem prawo wiąże jakieś tam konsekwencji z brakiem odpowiedzi (np. uznanie
    reklamacji). Ale co do zasady prywatna firma nie ma obowiązku udzielania
    odpowiedzi na pisma.

  • 4. Data: 2007-04-27 20:57:48
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

> [...]
    > na
    > podstawie jakiego kodeksu i jakich paragrafow? I jaki jest termin

    Jeśli upierdliwie piszesz pismo za pismem (jak na grupę) to co się dziwisz
    ,że Ci nie odpisują.

    pozdro
    zenek

  • 5. Data: 2007-04-27 21:24:07
    Od: "kendy" <z...@...adres>

    > Jeśli upierdliwie piszesz pismo za pismem (jak na grupę) to co się dziwisz
    > ,że Ci nie odpisują.

    sorki ale nie widze w outlooku mojego pierwszego posta dlatego poszedl ten
    bo myslalem ze po prostu cos sie pochrzanilo i nie wyslalo

    wszystkim za odpowiedzi dziekuje

    k.

  • 6. Data: 2007-04-28 07:06:49
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Fri, 27 Apr 2007 23:24:07 +0200, kendy napisał(a):

    > sorki ale nie widze w outlooku mojego pierwszego posta dlatego poszedl
    > ten bo myslalem ze po prostu cos sie pochrzanilo i nie wyslalo
    A pisma pewnie TEŻ na zepsutej drukarce drukowałeś?

    --
    pozdro
    poreba

  • 7. Data: 2007-04-28 13:45:03
    Od: "kendy" <z...@...adres>

    > A pisma pewnie TEŻ na zepsutej drukarce drukowałeś?

    ales chlopie blyskotliwy - dowcip pierwszej wody....

    k.

  • 8. Data: 2007-04-28 18:44:25
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sat, 28 Apr 2007 15:45:03 +0200, kendy napisał(a):

    > ales chlopie blyskotliwy - dowcip pierwszej wody....
    No i skromny, mogłeś wyrazy uznania na priv przesłać
    a nie tak, publicznie swój podziw wyrażać. Peszysz mnie.

    --
    pozdro
    poreba

  • 9. Data: 2007-04-28 20:29:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f0tptg$73c$1@nemesis.news.tpi.pl kendy <z...@...adres>
    pisze:

    > sorki ale nie widze w outlooku mojego pierwszego posta
    To nic dziwnego - Outlook nie posiada obsługi newsów.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2007-04-28 23:55:05
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sat, 28 Apr 2007 22:29:53 +0200, Jotte napisał(a):

    > To nic dziwnego - Outlook nie posiada obsługi newsów.
    A jednak jest w tym coś dziwnego, Outlook nie posiada również obsługi
    poczty? Np. z bramek news<->mail?

    PS. wiem, MSOE!=MSO

    --
    pozdro