eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Firma krzak - c.d.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 22

  • 21. Data: 2006-09-06 14:37:26
    Temat: Re: Firma krzak - c.d.
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 6 Sep 2006 15:41:35 +0200, Alek napisał(a):

    >> Jako osoba siedząca w firmie telekomunikacyjnej powiem krótko
    >> - nie bądź tego taki pewien ;-)
    >
    > Jako osoba korzystająca z usług telekomunikacyjnych powiem krótko: czy
    > możesz rozwinąć?

    Bez obaw - to o czym myślę chyba jeszcze nie obowiązuje w Polsce... ;-)
    Póki co jest tak że to Twój operator Ci wycenia rozmowę - więc
    nikt "obcy" nie może Cię naciągnąć. W przyszłości będzie tak że
    Twój operator będzie tylko pośrednikiem - dostanie info od jakiegoś
    partnera "ten klient korzystał z naszych usług na 500zł" i wsadzi
    to na Twoją fakturę, a Tobie zostanie tylko reklamacja... Ot taki
    trynd żeby "uelastycznić" cenniki i umożliwić realizację nowych
    usług przez różne firmy.
    Poza tym połączenia zaczynają wędrować przez coraz więcej central,
    a nie wszystko działa idealnie... jakaś dziura czy błąd centrali
    zawsze się może zdażyć.
    Ja wprawdzie jestem optymistą i mam polecenie zapłaty na komórce,
    ale fakturę i bilingi jak już przyjdą sprawdzam bardzo dokładnie...
    ot takie zboczenie zawodowe ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry


  • 22. Data: 2006-09-06 21:11:53
    Temat: Re: Firma krzak - c.d.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Henry (k) wrote:

    > Bez obaw - to o czym myślę chyba jeszcze nie obowiązuje w Polsce... ;-)
    > Póki co jest tak że to Twój operator Ci wycenia rozmowę - więc
    > nikt "obcy" nie może Cię naciągnąć. W przyszłości będzie tak że
    > Twój operator będzie tylko pośrednikiem - dostanie info od jakiegoś
    > partnera "ten klient korzystał z naszych usług na 500zł" i wsadzi

    Mówimy o "tu i teraz". W obecnym kształcie ustawa nie pozwala na coś
    takiego - numery "premium" muszą być wyraźnie wydzielone i mieć
    określoną stawkę.

    Bo technicznie to wszystko jest możliwe, włącznie z opłatami za samo
    podniesienie słuchawki. Co zdaje się w paru miejscach obowiązywało.

    Swoją drogą zapis nakazujący przenoszenie numerów między operatorami
    jest kulawy bez jednoczesnego nakazu informowania abonenta dzwoniącego o
    fakcie "wychodzenia" poza sieć macierzystą.

    Na szczęście w pre-paidach (z których dzwonię) jest to dość proste do
    zrealizowania: "ładuję" kartę i zamieniam wszystkie (lub prawie
    wszystkie) złotówki na tańsze minuty w ramach sieci (i telefony
    stacjonarne). Jedyny problem to techniczna kwestia upchnięcia w jednym
    telefonie kilku kart ;) (cholerny COMP128V2...)

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1