eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFirma krzak - c.d. › Re: Firma krzak - c.d.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Firma krzak - c.d.
    Date: Wed, 6 Sep 2006 16:37:26 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <1w210u8l1y4p9.1c7jrm5kly1vg$.dlg@40tude.net>
    References: <edkhap$vca$1@news.onet.pl> <edkm9e$fbv$3@atlantis.news.tpi.pl>
    <edkoj1$p76$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <1l9w6xci7dqc1$.1f20rouw11y3q$.dlg@40tude.net>
    <0...@n...lechistan.com>
    <1idvl87urds6g$.1y19ofpwa1rjn.dlg@40tude.net>
    <edmjc1$gu6$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: giant.systemhaus.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1157553471 27946 212.125.40.21 (6 Sep 2006 14:37:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Sep 2006 14:37:51 +0000 (UTC)
    X-User: henrykg
    X-Antivirus: avast! (VPS 0636-0, 2006-09-06), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:411204
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 6 Sep 2006 15:41:35 +0200, Alek napisał(a):

    >> Jako osoba siedząca w firmie telekomunikacyjnej powiem krótko
    >> - nie bądź tego taki pewien ;-)
    >
    > Jako osoba korzystająca z usług telekomunikacyjnych powiem krótko: czy
    > możesz rozwinąć?

    Bez obaw - to o czym myślę chyba jeszcze nie obowiązuje w Polsce... ;-)
    Póki co jest tak że to Twój operator Ci wycenia rozmowę - więc
    nikt "obcy" nie może Cię naciągnąć. W przyszłości będzie tak że
    Twój operator będzie tylko pośrednikiem - dostanie info od jakiegoś
    partnera "ten klient korzystał z naszych usług na 500zł" i wsadzi
    to na Twoją fakturę, a Tobie zostanie tylko reklamacja... Ot taki
    trynd żeby "uelastycznić" cenniki i umożliwić realizację nowych
    usług przez różne firmy.
    Poza tym połączenia zaczynają wędrować przez coraz więcej central,
    a nie wszystko działa idealnie... jakaś dziura czy błąd centrali
    zawsze się może zdażyć.
    Ja wprawdzie jestem optymistą i mam polecenie zapłaty na komórce,
    ale fakturę i bilingi jak już przyjdą sprawdzam bardzo dokładnie...
    ot takie zboczenie zawodowe ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1