  • 11. Data: 2006-09-05 22:38:02
    Temat: Re: Firma krzak - c.d.
    Od: etamin <e...@d...sie.op.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Ba! Ja wczoraj dostałem nawet niespodziewanego SMS-a od Justyny. Tylko
    > dziwne, że wyświetliło mi jej imię w polu przychodzącym ;-)

    skype np takie cuda potrafi.. jesli masz login justyna ;>
    wykupujesz usluge sms i mozesz podpisywac swoje sms`ki takim loginem na
    jaki sie zarejstrowales

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2006-09-05 22:51:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    akala wrote:

    > To jest to samo jak dzwonisz na normalny nr np.: TPSA a przekierowuje cię
    > na 07 - ty na 07 nie dzwoniłeś różnića jest znacząca i to jest oszustwo.

    ROTFL

    Za przekierowanie płaci ten, co to przekierowanie włącza.

  • 13. Data: 2006-09-05 23:00:56
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Tak więc samo
    > przekierowanie pewnie ma na celu zamaskowanie faktycznego numeru na
    > który masz zadzwonić.

    To co było słychać w słuchawce to najprawdopodobniej zwykła centralka
    rozdzielająca połączenia do konsuktantek "Justynek". Przekierowanie
    połączenia na inny numer (zewnętrzny) oczywiście możliwe ale imho
    bezcelowe a może być realizowane na koszt firmy.

    --
    pzdr, MiKeyCo

  • 14. Data: 2006-09-06 05:55:15
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    akala <a...@o...eu> wrote:

> [...]
    > na 07 - ty na 07 nie dzwoniłeś różnića jest znacząca i to jest oszustwo.

    Jeśli pod normalnym numerem telefonu byłoby przekierowanie na 0700, to za
    połączenie na 0700 płaciłby właściciel tego numeru, a nie dzwoniący.

    P.

  • 15. Data: 2006-09-06 05:56:32
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > A co ma do rzeczy to, ze nei musiał dzownić? Przykładowo do wzicuia
    > udziału w piramidzie finansowej też nikt Cie nie zmusza, a nikt nei
    > próbuje z tego powodu twierdzić, ze nie mamy do czynienia z oszustwem.

    Ale w piramidzie klient jest wprowadzany w błąd co do zasady działania
    tego systemu, warunków oferty, skutków itd. Tu zwyczajnie ktoś obcy
    poprosił 'zadzwoń do mnie'. Mogę zadzwonić albo nie. Z góry wiem że to
    zwykła rozmowa telefoniczna i tak jest faktycznie. Nie ma wprowadzenia w
    błąd - nie ma oszustwa.
    Jak powiem do kogoś na ulicy żeby wrzucił swój banknot do kanału a on to
    zrobi to ja jestem oszustem czy tamten idiotą?

    > Jest, bo mógł je wykorzystać w inny sposób.

    Taaa, powiedz jeszcze że stracił kilka minut czasu a jak wiadomo czas to
    pieniądz. Mógł w tym czasie zarobić kilka groszy a przecież dla oszustwa
    wartość szkody nie ma znaczenia ;)

  • 16. Data: 2006-09-06 06:15:12
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 05 Sep 2006 20:57:49 +0200,
    ELCO <t...@n...pisz.pl> screamed:
    > Mysle.. mysle... Justyne znam tylko jedna.
    > To moja kuzynka i na dodatek jestem z nia poklocony.
    > Ale ze mam duzo darmowich minut - dzwonie.
    > Na poczatku uslyszalem tylko dzwiek przekierowania,
    > bardzo krotki, ledwo slyszalny. Aha - mysle... Teraz
    > pewnie place jak na Malediwy. Ale czekam.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    W jaki to niby sposób masz płacić za ustawione przekierowania osoby,
    do której dzwonisz? <:

    Artur

    ps. pomijam jeden dosyć skrajny przypadek...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:238B ]
    [ 08:14:32 user up 11091 days, 20:09, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    It's clearly a budget. It's got a lot of numbers in it. -- George W. Bush

  • 17. Data: 2006-09-06 06:16:21
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 5 Sep 2006 23:49:45 +0200,
    akala <a...@o...eu> screamed:

> [...]
    > na 07 - ty na 07 nie dzwoniłeś różnića jest znacząca i to jest oszustwo.

    No i? Jeśli tylko chcą Ci sponsorować to 07 (i jeśli w ogóle warto), to
    czemu nie?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 08:16:02 user up 11091 days, 20:11, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Foolproof operation: All parameters are hard coded.

  • 18. Data: 2006-09-06 07:07:46
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    wiadomości news:edlnvm$ndv$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > poprosił 'zadzwoń do mnie'. Mogę zadzwonić albo nie. Z góry wiem że to
    > zwykła rozmowa telefoniczna i tak jest faktycznie. Nie ma wprowadzenia w

    Tak... Nawet napisał "Jestem kompletnie obcą osobą, nic dla ciebie nie mam,
    ale zadzwon, to sie poznamy. P.s. Możesz do mnie mówić Justyna"

    > Jak powiem do kogoś na ulicy żeby wrzucił swój banknot do kanału a on to
    > zrobi to ja jestem oszustem czy tamten idiotą?

    Jeśli powiesz "Znamy się przecież, nie jestem ci obcą osobą, mam dla ciebie
    prezent, tylko weź wrzuć banknot do kanału" ?

    Monika

  • 19. Data: 2006-09-06 10:15:31
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 06 Sep 2006 00:51:44 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Za przekierowanie płaci ten, co to przekierowanie włącza.

    Jako osoba siedząca w firmie telekomunikacyjnej powiem krótko
    - nie bądź tego taki pewien ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 20. Data: 2006-09-06 13:41:35
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    napisał

    > Jako osoba siedząca w firmie telekomunikacyjnej powiem krótko
    > - nie bądź tego taki pewien ;-)

    Jako osoba korzystająca z usług telekomunikacyjnych powiem krótko: czy
    możesz rozwinąć?