  • 21. Data: 2005-05-30 13:14:23
    Temat: Re: Odp: Firma KRUK - jak im dokopac do tylka
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-05-30 13:38 Andrzej Lawa napisał(a):

    > Popatrz na 'mordkę' - to był tzw. żart. Słyszałeś kiedyś o czymś takim?

    Wiem, zrozumiałem. Ale jak czytam tę grupę, to niestety wiele osób
    podchodzi do tego grając cwaniaczka... Chciałem podkreślić dobre
    zachowanie :)
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 22. Data: 2005-05-31 16:32:00
    Temat: Re: Firma KRUK - jak im dokopac do tylka
    Od: Michal Bien <m...@u...uw.edu.pl>

    <T...@s...co.uk> wrote:

    > W formacie .doc...
    >
    > Naprawde nie ma na to przepisu, zeby urzednicy panstwowi nie uzywali
    > zamknietych formatow?

    Mnie szczeka opadla po wyslaniu do UOKiK sprawozdania rocznego
    z dzialalnosci w PDFach wyeksportowanych z OpenOffice. Nastepnego dnia
    przyszla grzeczna prosba o przeslanie tych dokumentow ponownie w formacie
    Microsoft Word, bo tych plikow nie potrafia otworzyc.
    Az sprawdzilem na innym systemie czy wszystko bylo w porzadku z PDFami
    i wyszlo ze tak. Najwyrazniej ktos nie mial swiadomosci istnienia takiego
    formatu. Juz nie chcialem proponowac wyslania w RTFie, bo OO na szczescie
    obsluguje format Worda97/2k. A co sobie pomyslalem o sposobie
    funkcjonowania, nomen omen, UOKiK to moje.
    ^
    Az sie dziwie, ze instytucja powolana m.in. do ochrony konkurencji wspiera
    pozycje dominujaca Microsoftu - komputery z ogolnopolskiego przetargu dla
    MRK/PRK przyszly z Win XP PRO i aktualnym MS OFFICE PRO - soft kosztowal
    pewnie niewiele mniej niz sprzet. Biorac pod uwage ze ma to sluzyc do
    napisana maks. kilku stron tekstu, sprawdzenia czegos przez WWW czy obslugi
    poczty sensu w tym nie widze. Niemcy czy Francuzi wspieraja swoje rodzime
    firmy rozwijajace dystrybucje, a w PL administracja publiczna musi byc
    udzielnym ksiestwem MS :/

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938

  • 23. Data: 2005-06-02 09:36:32
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <X...@1...0.0.1>,
    Michal Bien <m...@u...uw.edu.pl> wrote:
    ^
> [...]
    > poczty sensu w tym nie widze. Niemcy czy Francuzi wspieraja swoje rodzime
    > firmy rozwijajace dystrybucje, a w PL administracja publiczna musi byc

    No wlasnie... gdzie to mozna zglosic, i czy w ogole?

    TA