  • Data: 2006-12-03 18:53:12
    Temat: Filmowanie, publikowanie, sprzeciw
    Od: "Kerry" <k...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Mam takie pytanie, bo rozgorzała dyskusja na jednej grupie
    (pl.regionalne.wroclaw). Tematem sporu był (śmieszny i błahy dla mnie)
    incydent w naszym mieście. Chłopak filmował wrocławskie ulice, w tym jednego
    pana, który zaprotestował.
    Tutaj jest link
    http://wroclaw.hydral.com.pl/test/idiota_z_grunwaldz
    kiego_LOW.html
    Prosiłbym o opinie. Jak to w końcu jest, jak ktoś kogoś filmuje, filmowany
    nie wyraża zgody, a mimo tego ten film jest publikowany.
    Film, do którego się odnosi link został opublikowany bez ukrycia twarzy
    bohatera filmu. Mogły zajść zmiany.
    Jedynie mnie ciekawi jak to jest z prawem.
    Dzięki za wszelkie opinie. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kerry