    From: wku <n...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Fan polskiego hip-hopu
    Date: Mon, 28 Jul 2003 12:23:16 +0200

    Witam,

    czy sa jakies sposoby na fanow polskiego hip-hopu? To tacy panowie, co
    nosza spodnie z rozporkiem w okolicy kolan, dziwne czapeczki, szerokie
    bluzy, maja problemy z rekoma (dziwnie je zawsze wyginaja, gdy cos
    mowia) i nie lubia policji.

    Wlasnie taki czlowiek pode mna zamieszkal. Nie mam nic tutaj
    naprzeciwko, ale czesto w domu pracuje wieczorami lub w weekendy. Jest
    to jednak dosc trudne ze wzgledu na lomot dobiegajacy z dolu. Lup, lup,
    lup, lup - juz slychac wspaniale dzwieki tej muzyki.

    Przez otwarte okno podczas goracego dnia dobiegaja tez monotonne teksty:
    'Damy rade, damy rade, damy rade, damy rade, damy rade, damy rade...'

    I tak w kolko... Kilka monotonnych piosenek przez caly dzien. Ciagle to
    samo. I ciagle sluchac to lupanie z dolu.

    Czy mozna cos zrobic w takiej sprawie? Wiem, ze mozna zaklocac cisze
    nocna. Ale co zrobic, jesli ktos zakloca spokoj w ciagu dnia tym
    cholernym lupaniem?