  • 61. Data: 2019-09-27 09:12:52
    Temat: Re: Fałszywa zbiórka bezkarna (karnie) - Czy Ziobrotura ma rację? :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Sep 2019 08:03:17 +0200, z napisał(a):

    > Korzyść jest taka że pomogłem potrzebującemu. Czyli dokonałem
    > rozporządzenia moim mieniem zgodnie z moim zamiarem.

    Ale niekorzystnego :-)

    > Jeśli ktoś mi to uniemożliwi to raz łamie moją wolność ;-)

    Oj tam - pomogles innemu potrzebujacacemu :-)

    > a dwa
    > powoduję moją stratę bo muszę wykonać darowiznę jeszcze raz z godnie z
    > moją wolą.

    I to bylby dobry argument ... ale przyznaj - chciales pokazac ze
    Szydlo nie lubisz, a nie tam potrzebujacemu pomoc :-P
    A tego Ziobrotura popierac nie bedzie :-)

    > Oszustwo jest oszustwem. Oszust oszukał ludzi że zbiera na pikaczento.
    > Tymczasem zabrał kasę dla siebie.
    >
    > Tłumaczenie i uniki nie mają sensu. Każdy normalny Sąd to przyzna.

    A widzisz - i tu trzeba zajrzec do KK.
    Jak zbieral, to zbieral na SC. A potem sprawa sie przedluzyla,
    przyszedl komornik, sam stal sie w potrzebie ...

    A tu jeszcze cos pisza ze sam tego nie zabral czy ze zona stala sie w
    potrzebie.

    J.

  • 62. Data: 2019-09-27 09:50:46
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-09-27 o 09:12, J.F. pisze:
    > I to bylby dobry argument ... ale przyznaj - chciales pokazac ze
    > Szydlo nie lubisz, a nie tam potrzebujacemu pomoc:-P

    O widzisz. Nie lubię to ja PO ale potrafię cokolwiek obiektywnie
    podchodzić do tematów tu poruszanych w przeciwieństwie do tej powskiej
    farmy troli i zgrai prawników komplikujących PROSTE sprawy żeby tylko
    mieć na czym zarobić. ŁAJDAKI! ;-)

  • 63. Data: 2019-09-27 10:11:03
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 27.09.2019 o 08:03, z pisze:
    > Oszustwo jest oszustwem. Oszust oszukał ludzi że zbiera na pikaczento.
    > Tymczasem zabrał kasę dla siebie.

    a wiesz co napisał tytułem zbiórki ? diabeł tkwi w szczegółach

    znany mi jest, ale nie w szczegółach, przypadek obrotnego suwalczanina o
    hiszpańskim rodowodzie, który wysyłał biznesmenom w Bolanda wezwania do
    zapłaty podobne do urzędowych pism, drobnym drukiem na dole pisało, że
    to zapłata w zamian za umieszczenie rejestrze biznesmenów

    biznesmeni wpłacali drobne kwoty rzędu 100 złotych, aby mieć święty
    spokój, ale w końcu się wydało, że suwalczanin oszukuje biznesmenów, bo
    nie prowadzi żadnego rejestru, a zgromadził pokaźny majątek

    btw wczoraj zadzwoniła do mnie kobieta ze szlachetnej paczki, tak się
    przedstawiła, okazało się, że to wcale nie jest szlachetna paczka, ale
    szlachetny bohater, poczytałem negatywne opinie o tej działalności,
    wszedłem na ich stronę, a tam nie ma opcji wpłaty anonimowej i muszę
    wyrazić zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, więc
    zrezygnowałem z wpłaty, choć przypadki osób potrzebujące pomocy
    wyglądają wiarygodnie

    --
    I love love

  • 64. Data: 2019-09-27 10:19:19
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dla sądu, czy dla poddanego?

    -----

  • 65. Data: 2019-09-27 10:21:55
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A do Twojej, czy do mojej?

    -----

  • 66. Data: 2019-09-27 10:29:06
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zadziwiające, że jak komuś ni z tego ni z owego pojawiają się pieniądze na koncie w
    wyniku jakiejś pomyłki to go zaraz zatrzymują i
    oskarżają.

    -----
    > pieniądze ze zbiórki _mogły_zostać użyte "jak pożyczka krótkoterminowa" [naganne
    ale trudne do surowego ukarania "wykroczenie" w

  • 67. Data: 2019-09-27 11:55:22
    Od: z <...@...pl>

    Może i tkwi ale sąd nie musi trzymać się drobnych druczków bo paragraf o
    OSZUSTWIE jest dość szeroko napisany (TAKI JEST) i można a nawet trzeba
    skazywać opisane przez ciebie SZUJE chociażby się nie wiem jakimi
    drobnymi druczkami BRONIŁY.

  • 68. Data: 2019-09-27 12:13:15
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .09.2019 o 11:55 z <...@...pl> pisze:

> [...]
    > OSZUSTWIE jest dość szeroko napisany (TAKI JEST) i można a nawet trzeba
    > skazywać opisane przez ciebie SZUJE chociażby się nie wiem jakimi

    Bzdury na miarę egzaltowanej pensjonarki (ten krzyk)...
    Sprawa nie wyszła poza prokuraturę, sądów w to nie mieszaj!

    Właśnie ze względu na brzmienie umowy prokuratura nie mogła postawić
    zarzutów z urzędu.
    Ale to nie zamyka drogi odwołania od umorzenia!
    Nie zamyka też drogi dochodzenia swoich racji przed sądem z powództwa
    cywilnego!

    Po co marnować CO2 na jałowe posty...

    --
    Trefniś

  • 69. Data: 2019-09-27 12:29:41
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Trefniś <t...@m...com> pisze:

> [...]
    > Ale to nie zamyka drogi odwołania od umorzenia!
    > Nie zamyka też drogi dochodzenia swoich racji przed sądem z powództwa

    Jak zrozumiałem doniesienie było nie w duchu "a ten [zbierający] nie
    przekazał pieniędzy na wskazany cel" ale samego [zbierającego] w
    duchu "a ja zebranych pieniędzy już nie mam bo mi żona zabrała".
    IMHO jakby prokuratura podjęła _taką_ sprawę to "mogłoby wyglądać" jak
    obrona oszusta co totalnych frajerów totalnie wykiwał :-)
    [ Mogę się mylić ("niedokładnie" pamiętać) bo nawet nie chce mi się tej
    tragifarsy śledzić dokładnie kosztem własnego czasu ]

    --
    A. Filip

  • 70. Data: 2019-09-27 12:33:18
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .09.2019 o 10:29 ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:

    > Zadziwiające, że jak komuś ni z tego ni z owego pojawiają się pieniądze
    > na koncie w wyniku jakiejś pomyłki to go zaraz zatrzymują i oskarżają.

    Areszt (bo na pewno nie zatrzymanie) za omyłkowo przelane pieniądze i
    oskarżenie?
    Znasz taki przypadek, podlinkuj.

    Coś podobnego zdarzyło się:
    https://kurierlubelski.pl/znany-tenor-oskarzony-o-pr
    zywlaszczenie-pieniedzy-ruszyl-proces-marka-torzewsk
    iego/ar/c1-14285743

    Nie ma żadnego aresztu, zatrzymania też nie było, a oskarżenie pojawiło
    się dopiero po _odmowie_ zwrotu nienależnej kwoty. Ale nadal nie ma
    żadnego aresztu!

    To jest zupełnie inna sytuacja od tej, o której piszesz.

    --
    Trefniś