  • 41. Data: 2019-05-10 20:49:44
    Temat: Re: Facebook pozwany W POLSCE za cenzurę
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 10.05.2019 o 20:43, RadoslawF pisze:

    > Już niedługo się dowiemy czy jesteśmy ich kolonia czy nie.
    > Stawiam że jesteśmy bo nie na darmo wprowadzili ustawę 447.
    >

    > Pozdrawiam

    oj tam hameryka daleko, kacapia blisko:)))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 42. Data: 2019-05-10 21:23:38
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Już niedługo się dowiemy czy jesteśmy ich kolonia czy nie.
    > Stawiam że jesteśmy bo nie na darmo wprowadzili ustawę 447.
    >
    > Pozdrawiam

    A więzienie katownia CIA/USA w Starych Kiejkutach łamiące
    _konstytucyjne_ zakazy tortur (KRP-40) i bezprawnego pozbawienia
    wolności (KRP-41) to pies? Polska jeszcze przed pierwszymi rządami PiS
    zaświeciła dowodem ile warte są jej konstytucja i prawa
    szczególnie jak (aktualny) Wielki Brat "sobie zażyczy".
    To było za rządów SLD. Rząd PiS dwa lata krył poprzedników
    a potem rząd PO+PSL osiem lat kontynuował krycie "łamaczy konstytucji".

    https://www.sejm.gov.pl/prawo/konst/polski/kon1.htm

    --
    A. Filip

  • 43. Data: 2019-05-10 21:27:00
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 10.05.2019 o 21:23, A. Filip pisze:
    > A więzienie katownia CIA/USA w Starych Kiejkutach łamiące
    > _konstytucyjne_ zakazy tortur (KRP-40) i bezprawnego pozbawienia
    > wolności (KRP-41) to pies?

    oj tam, nigdy tego nie udowodnisz:))))))))))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 44. Data: 2019-05-11 04:26:31
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-10, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > I bedzie protest.
    > Nie mamy strony, bo skasowalismy, wiec jak niby mamy przywrocic ?

    To trzeba będzie jakąś rekompensatę? Ktoś włożył w to czas, ktoś poniósł
    stratę, także wizerunkową.

    --
    Marcin

  • 45. Data: 2019-05-11 04:29:06
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-10, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No i ?
    > Bo FB nadal w USA, wiec:
    > -zmieni regulamin ?
    > -zmieni "klientow z Polski nie obslugujemy" ?
    > -nic nie zrobi ?
    > -grzecznie sadowi odpisze, ze wlasciwy sad jest w Santa Clara ...

    W skrajnym przypadku notorycznego nieposzanowania wyroków polskich sądów
    zapewne środek techniczny by się znalazł. Nie zależy im na reklamach?

    --
    Marcin

  • 46. Data: 2019-05-11 04:43:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-10, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > A tu ten cholerny internet ... i gdzie swiadczy uslugi ?

    I tu i tu chyba. Zależność dość skomplikowana, bo z jednej strony,
    jeśli serwer w usa, brak domeny regionalnej, to jakby w usa.

    Ale weźmy pokombinujmy. Andrzej psycholog siadł na stołeczku po
    niemieckiej stronie granicy. Barbara, pacjent po polskiej, 2m od
    Andrzeja. Andrzej psychoterapełtuje Barbarę. Gdzie Andrzej świadczy
    usługi?

    Czasami pomocne jest podejście fiskalne, które można sprowadzić do
    problemu, której infrastruktury opłacanej z podatków używa usługodawca.
    Wyjdzie, że polskiej również.

    --
    Marcin

  • 47. Data: 2019-05-11 10:28:46
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-05-09 09:58, Olin wrote:

    > A nie lepiej założyć Narodowego Fejsa? Cała pobożna & patriotyczna młodzież
    > migiem się tam przeniesie i problem zniknie, bo o dopuszczalnych treściach
    > zadecyduje Brudziński.
    > W Rosji mają VKontakte, a przecie nie możemy być gorsi od Putina.

    Tyle że kolejność była odwrotna: najpierw były VK i Odnoklassniki (i o
    ile wiem nie były to projekty rosyjskiej bezpieki, tylko zwykłe projekty
    komercyjne, kiedy powstała moda na sieci społecznościowe), a potem im
    zaczął podjadać użytkowników Facebook. Czyli, stosując analogię,
    Brudziski miałby ożywić Naszą Klasę. Niech teraz będzie Nasza Narodowa
    Klasa :)

  • 48. Data: 2019-05-11 21:54:25
    Od: b...@g...com

    W dniu wtorek, 7 maja 2019 22:33:12 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:
> [...]
    szy-taki-przypadek-6378364188575361a

    > Ciekawe, jak bardzo się tym pozwem FB przejął :-)

    Być może tak samo jak w niemczech gdzie musieli dostosować się do prawa
    DE i zmienic regulamin, drugi raz (nie pamiętam gdzie usa?) musieli zrezygnować z
    usuwania info o prawach autorskich z plików graficznych.

    Tak że.... da się, tylko trzeba wyjść z murzyńskości jaką prezentujesz.

  • 49. Data: 2019-05-11 21:55:50
    Od: b...@g...com

    W dniu środa, 8 maja 2019 15:47:14 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup

    > Ogolnie, to ja bym sie zdziwil, gdyby uznaly, ze maja, ale moze kiedys
    > dorosniemy.
    >
    > Na razie, to :
    > -kogo pozwano - amerykanskiego FB, czy FB Polska sp z.o.o ?
    > -polski FB oswiadczy, ze on tu nic nie usuwa, w ogole zadnych uslug
    > nie swiadczy, poza posredniczeniem w sprzedazy reklam.
    > Sad to lyknie ... czy stanie okoniem ?
    >
    > -amerykanski FB oleje wezwanie ... albo i nie.

    Prezentujesz murzyńskość pierwszego stopnia, patrz post powyżej.

  • 50. Data: 2019-05-12 19:55:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.05.2019 o 21:54, b...@g...com pisze:

> [...]
    > graficznych.
    >
    > Tak że.... da się, tylko trzeba wyjść z murzyńskości jaką

    Niemieckiego wyroku nie skomentuję, bo nie wiem, o co chodzi. Usuwanie
    informacji o autorze jest przestępstwem. Nie znam przepisu karnego
    zabraniającemu administratorowi usunięcia jakiś treści z jego portalu.
    Ba, nawet są takie go w niektórych wypadkach do tego zobowiązujące.

    Żeby ukarać FB, to trzeba by zacząć od wykazania, że usunięcie danej
    informacji było przestępstwem. Najlepiej takim ściganym w Polsce oraz w
    miejscu siedziby FB.