  • 131. Data: 2021-07-01 14:17:45
    Temat: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 1 Jul 2021 14:02:24 +0200, J.F napisał(a):

    > Ale ale ... czemu szczepionka powoduje szybki rozwoj odpornosci u
    > czlowieka, a prawdziwy wirus od ugryzienia - nie ?

    Nie mam pojęcia, ale gdyby nurtowały mnie takie pytania, nigdy w życiu nie
    pytałbym lekarzy - zwłaszcza wirusologów - tylko jakieś autorytety po
    internetach. Animka wydaje się mieć to wszystko w małym palcu, przeto
    wystarczy ładnie poprosić, żeby wszystko wyciemniła.

    > P.S. A tymczasem ... w RP skonczyli sie chetni na szczepienie Covid.
    > 54% doroslych zaszczepiono lub zarejestrowno na szczepienie.
    > 46% nie chce?

    Najwyraźniej tylko 46% myśli samodzielnie i nie daje sobie robić wody z
    mózgu szamanom w białych fartuchach.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 132. Data: 2021-07-01 14:22:28
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 1 Jul 2021 14:11:45 +0200, J.F napisał(a):

    > ale czemu te prawdziwe wirusy w organizmie nie uodparniaja?

    Jeśli przeżyjesz, to też się uodpornisz.

    > "Rozpoznanie: w przypadku pokąsania człowieka przez zwierzę
    > podstawowym przedsięwzięciem jest złapanie go i poddanie 15-dniowej
    > obserwacji (zwierzęta domowe), bądź też pośmiertne badanie mózgu
    > (zwierzęta dziko żyjące lub agresywne zwierzęta domowe). "
    >
    > Hm, pomoze tyle, co umarlemu kadzidlo, czy to robione po to, aby nie
    > duplikowac kosztow do wypisania aktu zgonu?

    Obserwacja jest po to, żeby niepotrzebnie nie szczepić. Jak pies hasa
    normalnie, to znaczy, że zdrowy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 133. Data: 2021-07-01 15:43:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Jul 2021 14:22:28 +0200, Olin wrote:

    > Jeśli przeżyjesz, to też się uodpornisz.

    Ale po co podawac dawke unieszkodliwionych wirusow, skoro juz mamy
    wirusy w organizmie?

    Te co mamy to jakies złe?

    > Obserwacja jest po to, żeby niepotrzebnie nie szczepić.

    No popatrz, czyzby szczepionka byla jakas szkodliwa, ze "jak nie ma
    potrzeby, to nie szczepic" ? :-P

    >Jak pies hasa normalnie, to znaczy, że zdrowy.

    Tylko jak czytasz:
    -najlepiej podac szczepionke przed ekspozycja.
    Sensowne, tylko jak to zrobic przy niespodziewanym ugryzieniu,

    -w razie podejrzanego ugryzienia wazny jest czas - trzeba podac
    szczepionke szybko.
    To podawac szybko, czy czekac 15 dni az pies umrze?

    J.

  • 134. Data: 2021-07-01 16:22:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 1 Jul 2021 15:43:11 +0200, J.F napisał(a):

    > No popatrz, czyzby szczepionka byla jakas szkodliwa, ze "jak nie ma
    > potrzeby, to nie szczepic" ? :-P

    Przekąs nie na miejscu i zdradza niezdrowe pretensje do porządku świata.
    Tak się składa że wszystko szkodzi co wiadomo od Paracelsusa.
    Szczepionki też. Dklatego jak cię pies pogryzie, nie szczep się, broń
    boże. Będzie jednego durnia mniej.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 135. Data: 2021-07-01 17:03:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Jul 2021 16:22:34 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

> [...]
    > Tak się składa że wszystko szkodzi co wiadomo od Paracelsusa.
    > Szczepionki też. Dklatego jak cię pies pogryzie, nie szczep się, broń

    A tu widzisz - specjalisci w temacie pisza - obserwowac psa.
    Jak przezyje 15 dni, to nie zarazil :-)

    No ale czemu szczepimy profilaktycznie na odre, ospe, polio, gruzlice
    czy covid, a na wscieklizne ... lepiej nie?

    J.

  • 136. Data: 2021-07-01 18:46:24
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 01.07.2021 o 14:11, J.F pisze:

    > ale czemu te prawdziwe wirusy w organizmie nie uodparniaja?

    Matka natura tak to sobie wymyśliła. Bo to zła kobieta była.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 137. Data: 2021-07-01 18:58:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Jul 2021 18:46:24 +0200, Kviat wrote:

    > Matka natura tak to sobie wymyśliła. Bo to zła kobieta była.

    A czym sie roznia te w szczepionce, ze lepiej uodparniaja?

    J.

  • 138. Data: 2021-07-01 19:12:42
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 01.07.2021 o 17:03, J.F pisze:

    > No ale czemu szczepimy profilaktycznie na odre, ospe, polio, gruzlice
    > czy covid, a na wscieklizne ... lepiej nie?

    Może dlatego, że okres odporności po szczepionce na wściekliznę jest
    dużo krótszy w porównaniu np. do wirusa odry...
    Może też dlatego, że gruźlica to choroba bakteryjna, a nie wirusowa...

    Pewnie cię zaskoczę, ale świat mikrobów też jest bardzo zróżnicowany.
    Dlaczego nie dziwi cię fakt, że są ssaki duże, ssaki średnie, ssaki
    małe... ssaki z dużymi zębami, z małymi zębami, z futerkiem, bez futerka...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 139. Data: 2021-07-01 19:17:47
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 01.07.2021 o 18:58, J.F pisze:

    > A czym sie roznia te w szczepionce, ze lepiej uodparniaja?

    Mają jedną nóżkę bardziej.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 140. Data: 2021-07-01 20:10:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Jul 2021 19:12:42 +0200, Kviat wrote:

    > Może dlatego, że okres odporności po szczepionce na wściekliznę jest
    > dużo krótszy w porównaniu np. do wirusa odry...
    > Może też dlatego, że gruźlica to choroba bakteryjna, a nie wirusowa...

    Ale odra jest wirusowa, wiec to nie powod :-)

    > Pewnie cię zaskoczę, ale świat mikrobów też jest bardzo zróżnicowany.
    > Dlaczego nie dziwi cię fakt, że są ssaki duże, ssaki średnie, ssaki
    > małe... ssaki z dużymi zębami, z małymi zębami, z futerkiem, bez futerka...

    To mnie nie dziwi, bo widac ze rozne sa.

    Ale zadziwia mnie Twoj brak domyslnosci - skoro na grype sie mozna
    szczepic co rok, na Covid ... kto wie, moze nawet bedzie trzeba
    czesciej,
    to czemu sie nie szczepimy profilaktycznie na wscieklizne, chocby co
    roku ?

    Szkodliwa ta szczepionka, czy zwyczajnie za droga, wiec budzet nie
    zaleca :-)

    J.