  • 1. Data: 2008-02-17 11:30:17
    Temat: Copyrights
    Od: "kivi" <k...@n...com.pl>

    Witam, gdzie rejestruje się strony WWW informacj, które są na nich żeby
    legalnie móc na dole napisać "Copyright C". Z góry dziekuję.

  • 2. Data: 2008-02-17 11:40:16
    Temat: Re: Copyrights
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kivi" <k...@n...com.pl> napisał w wiadomości
    > Witam, gdzie rejestruje się strony WWW informacj, które są na nich żeby
    > legalnie móc na dole napisać "Copyright C". Z góry dziekuję.

    Nigdzie. One z mocy samego prawa w Polsce są chronione. Generalnie chyba
    tak jest na całym świecie, z tego co się orientuję.

  • 3. Data: 2008-02-17 15:09:23
    Od: "Paweł Marcisz" <p...@g...com>

    On Feb 17, 12:40 pm, "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    wrote:

    > Nigdzie. One z mocy samego prawa w Polsce są chronione. Generalnie chyba
    > tak jest na całym świecie, z tego co się orientuję.

    Z drugiej strony to zależy, o co autorowi tak w ogóle chodzi. Bo
    informacje przecież nie są chronione.

  • 4. Data: 2008-02-17 15:35:12
    Od: "kivi" <k...@n...com.pl>

    d.googlegroups.com...
    wrote:

> [...]
    > tak jest na całym świecie, z tego co się orientuję.

    Z drugiej strony to zależy, o co autorowi tak w ogóle chodzi. Bo

    No wlasnie mi chodzi raczej o informacje, jak np pisze opowiadania ktore sa
    umieszczane na mojej tronie to gdzie moge je zabezpieczyc prawami ?

  • 5. Data: 2008-02-17 16:17:30
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > umieszczane na mojej tronie to gdzie moge je zabezpieczyc prawami ?

    to sa utwory o charakterze autorskim.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 6. Data: 2008-02-17 16:47:31
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 17 Feb 2008 16:35:12 +0100, kivi napisał(a):

    > No wlasnie mi chodzi raczej o informacje, jak np pisze opowiadania ktore sa
    > umieszczane na mojej tronie to gdzie moge je zabezpieczyc prawami ?

    Ustawia o prawie autorskim - znajdź i przeczytaj - Twoje opowiadania są
    chronione cały czas i nic nie musisz robić.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 7. Data: 2008-02-17 17:59:54
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "kivi" <k...@n...com.pl> writes:

    [ciap]

    > jak np pisze opowiadania ktore sa umieszczane na mojej tronie to
    > gdzie moge je zabezpieczyc prawami ?

    Żebyś mógł sam zabezpieczyć swoje opowiadania prawami autorskimi,
    musiałbyś najpierw uzyskać niepodległość i ustanowić własne prawo
    autorskie. Te opowiadania są przedmiotem prawa autorskiego i to nie
    ty je w ten sposób chronisz, tylko państwo, którego jesteś obywatelem.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 8. Data: 2008-02-17 18:00:38
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> writes:

    > Ustawia o prawie autorskim - znajdź i przeczytaj - Twoje opowiadania
    > są chronione cały czas i nic nie musisz robić.

    Może i tak, tylko że on sam nie ma takiej możliwości, żeby te
    opowiadania zabezpieczyć prawem autorskim.