  • 31. Data: 2012-08-30 21:20:09
    Temat: Re: EPU a zmiana adresu zameldowania
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-08-30 21:18, Liwiusz pisze:

    > Zdecydowanie nie musiałem się do sprawy przyłączać.

    To co to za herezje w faq EPU są ??? Chyba, że ja coś źle
    interpretuję z w/w punktu ...

    Punkt ten (imho) opisuje sytuację dla osoby posiadającej konto w
    EPU. Nic to, nie dowiem się dopóki mnie nikt nie pozwie. A, że
    szykują się przeciwko mnie 2 pozwy w sprawie wierzytelności
    przedawnionych - to pewnie się w jakieś 2 lata dowiem :D

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 32. Data: 2012-08-30 21:38:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > To co to za herezje w faq EPU są ??? Chyba, że ja coś źle interpretuję z
    > w/w punktu ...

    Jakie herezje? Całkiem możliwe, że sprzeciwu bym nie złożył bez kodu z
    korespondencji.

    > Punkt ten (imho) opisuje sytuację dla osoby posiadającej konto w EPU.

    I opisuje co ma zrobić osoba, aby wnieść sprzeciw w formie elektronicznej.

    > Nic to, nie dowiem się dopóki mnie nikt nie pozwie. A, że szykują się
    > przeciwko mnie 2 pozwy w sprawie wierzytelności przedawnionych - to
    > pewnie się w jakieś 2 lata dowiem :D

    Może już są klauzule, ale Ty jeszcze o tym nie wiesz:)

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2012-08-30 21:56:19
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-08-30 21:38, Liwiusz pisze:

    > Może już są klauzule, ale Ty jeszcze o tym nie wiesz:)

    No dla mnie oczywiste:
    1. Mam wprowadzony PESEL w EPU.
    2. Janek Pierdoła pozywa mnie w EPU o pieniądze za las.
    3. Dostaję maila powiadamiającego o pozwie, a w EPU jest opcja
    "przyłącz do sprawy"
    3A. Przyłączam się do sprawy (bo dostałem maila) i wnoszę
    sprzeciw ...
    3B. Nie przyłączam się do sprawy, bo nie mam podstaw do
    wnoszenia sprzeciwu.
    4A. Sprawa trafia do marmurkowego sądu
    4B. Powód uzyskuje nakaz zapłaty.

    Kluczem dla mnie jest "dostaję maila" ... Nie widzę tu nigdzie
    "klucza" pod postacią wpisania kodu z LISTU PAPIEROWEGO. Widzę
    pozew w *EPU* to coś z nim robię, albo nie ... Skoro EPU wie, że
    ja to ja, to po co jeszcze jakieś kody ??? Na FB/NK/GL jak
    wiadomość do mnie dociera, to dociera ... nie muszę wpisywać
    kodu potwierdzającego, że wiadomość zrozumiałem ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 34. Data: 2012-08-31 10:35:59
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > Zaden listonosz ci sie nie wychyli bo on nie wie czy adresat jest
    > nieznany czy go nie ma. Zostwi awizo zawsze.
    > Zreszta w par 6 jest wyraznie napisane ze ma zostawic awizo.

    Nie wiem, czego paragraf, ale PRAKTYKA jet taka, jak opisano wyżej.

    Jeśli listonosz ZASTANIE kogoś w mieszkaniu i ten ktoś powie "Kowalski
    nie mieszka/nie żyje" to list zostaje zwrócony z odpowiednią
    adnotacją.

    Jeśli listonosz NIE ZASTANIE nikogo i zostawi awizo, to żadna ludzka
    siła nie zmusi poczty do innej adnotacji niż "awizowano, nie podjęto w
    terminie". (A potem przychodzi policjant szukać tej osoby u mnie.)

    MJ

  • 35. Data: 2012-09-02 11:30:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Na zdrowy rozsądek, winno to tak wyglądać, że dla osób
    > posiadających konto w EPU powiadomienie powinno o nowym pozwie
    > przeciwko nam wpłynąć na maila ...
    >
    > Problemem jest to, że w pozwie nie zawsze podaje się numer
    > pesel. Raczej zazwyczaj się nie podaje.

    hm...

    imho podanie pesel lub NIP poiwinno być przy pozwie elektronicznym
    obligatoryjne...