  • 21. Data: 2011-10-09 16:41:58
    Temat: Re: Dziwny telefon
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    news:j6sgb8$sg4$1@news.onet.pl...

    > Nie kazdy (z duzych to w Orange zdaje sie nie ma), a poza tym mozna ominac -
    wyswietlajac sie jakims niepelnym numerem lub
    > dzwoniac z numeru calkiem bez prezentacji, co niektore oszolomy wykorzystuja.

    W Orange jest:
    http://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4000762342,ti
    tle,Blokada-Polaczen-Anonimowych,article.html

    natomiast ZTCW nie ma w Erze.

    Piotr

  • 22. Data: 2011-10-09 16:49:10
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@w...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > natomiast ZTCW nie ma w Erze.

    W T-Mobile jest.... - czyli wyglada na to, ze jednak wszyscu duzi maja :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 23. Data: 2011-10-09 16:50:30
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    <http://www.orange.pl/portal/kid,4000377334,id,40007
> [...]

    > wyswietlajac sie jakims niepelnym numerem lub dzwoniac z numeru calkiem bez
    > prezentacji, co niektore oszolomy wykorzystuja.

    Można czy wolno? Bo już jednego za manipulacje numerami pociągnięto:

    <http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,9479
    609,Wyrok_za_dywersje_internetowa.html>

    --
    Tomasz Nycz

  • 24. Data: 2011-10-09 16:51:41
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "oyster" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie zauważyłem, żeby się komuś w ten sposób udało do mnie dodzwonić.

    Podaj numer na priv - a zadzwonei do Ciebie z ukrytego numeru.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 25. Data: 2011-10-09 16:55:01
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@1...dyndns.org.invalid> napisał w
    wiadomości news:111009.185030.psp.370@int.dyndns.org.invalid...

    > Można czy wolno? Bo już jednego za manipulacje numerami pociągnięto:

    Mozna sie zaslonic nieumyslnoscia :)
    Niektorzy tak maja skonfigurowane centrale, łącza i juz

    Pozdrawiam
    SDD

  • 26. Data: 2011-10-09 17:36:09
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    > Użytkownik "PiotRek" <b...@w...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > W T-Mobile jest.... - czyli wyglada na to, ze jednak wszyscu duzi maja :)

    A, o tym nie wiedziałem, dzięki.
    No to faktycznie - na to wychodzi. :-)

    Piotr

  • 27. Data: 2011-10-10 07:20:06
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 9 Oct 2011 18:50:30 +0200, 'Tom N' napisał(a):

    > Można czy wolno? Bo już jednego za manipulacje numerami pociągnięto:

    Wolno. Tu akurat podajesz wyrok za coś innego (identyfikowanie się jako
    czyjś numer). A można sobie po prostu wykupić kilka numerów w różnych
    strefach i stosować je jako wyjścia - jest to legalne i stosowane w
    praktyce. Można nawet kupić w jednej firmie kilka losowych numerów (nie
    leżących blisko siebie) i wtedy nie przewidzisz jaki to numer dopóki nie
    zacznie nękać.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 28. Data: 2011-10-10 09:45:42
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Podaj numer na priv - a zadzwonei do Ciebie z ukrytego numeru.

    Widze ze nei chcesz sie przekonac....
    A moze zaklad o flaszke? Platna przelwewm - niech to bedzie ciut "lepsza"
    flaszka - za 50 zl :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 29. Data: 2011-10-11 19:22:12
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Psot wrote:

    > Użytkownik "macso" <m...@p...oiniet.pl> napisał w wiadomości

    > Do mnie był telefon z Warszawy i jakaś pinda żadała abym
    > potwierdził, że ja to ja...Stwierdziłem, że się chyba pomyliła
    > bo obcym nie udostępniam danych.Skończyło się na nieprzyjemnej
    > rozmowie. Próbowałem to spradzić i kosztowało mnie to sporo czasu
    > i pieniędzy [dzwoniłem do Warszawy]/... Okazało się , że przed
    > laty miałem konto z którego od lat nie korzystałem, a oni
    > naliczali jakieś tam opłaty. Potraktowali mnie jak złodzieja od
    > którego muszą odzyskać kasę... Psot

    Hyhy, ja miałem kiedyś konto w banku, które zamknąłem.
    To znaczy wydawało mi się że zamknąłem... dowiedziałem się po 8
    latach, jak do nowego konta "dorobiłem" dostęp via net, i tam były
    wylistowane wszystkie konta - i się okazało że nadal otwarte, i 700
    pln kosztów prowadzenia naliczone.

    Kolejne 2 lata przerzucania się pismami z bankiem, bo tamtej
    rezygnacji już nie odnalazłem po takim czasie - i TADAM, po w sumie
    10 latach odnaleźli tę moją rezygnację w archiwum ;-)

    --
    Pozdro
    Massai