  • 1. Data: 2011-10-08 22:00:38
    Temat: [kronika2prl] Prawo to ja
    Od: mi <m...@o...pl>

    Dziś o Sędzim-Słońcu z Katowic:
    http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35063,10433471,
    Katowicki_sedzia_krzyczal_na_policjantow__Nic_mi_nie
    .html

    "Bohaterem tej historii jest sędzia Tadeusz Cz. z wydziału gospodarczego
    Sądu Rejonowego Katowice Wschód. (...) Z relacji świadków wynika, że Cz.
    szarpał się z kierowcą busa i krzyczał na niego.
    (...) sędzia w dalszym ciągu odmawiał im pokazania dokumentów. - Nasi
    ludzie powiedzieli mu więc, że zostanie ukarany mandatem karnym. W
    odpowiedzi usłyszeli, że i tak nic mu nie mogą zrobić."

    Czy już wspomniałem, że sędziów, kooptujących się bez żadnej przerwy ani
    kontroli od czasów stalinizmu z silnymi wpływami PRL-owskich służb,
    uważam za w dużym stopniu zeszmaconą? Czy może zapomniałem? ;)

    "O sędzim Cz. było już głośno w 2008 r., kiedy zgłosił przełożonym, że
    pod biurkiem w swoim gabinecie znalazł kopertę z 5 tys. zł. Wyjaśniająca
    sprawę prokuratura chciała pobrać odciski palców od niego, ale sędzia
    odmówił. Sprawę ostatecznie umorzono."

    O, koperta z pieniędzmi w gabinecie sędziego. Jakież zaskoczenie, ktoż
    by się spodziewał?! :D

  • 2. Data: 2011-10-09 20:24:59
    Temat: Re: [kronika2prl] Prawo to ja
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-10-09 00:00, mi pisze:

> [...]
    > odmówił. Sprawę ostatecznie umorzono."
    >
    > O, koperta z pieniędzmi w gabinecie sędziego. Jakież zaskoczenie, ktoż

    Bystry facet. Pewnie wypadła ta pierwsza od góry, przy wysuwaniu
    szuflady. Jakby podniosl - bylyby odciski. A tak zglosil przelozonym, ze
    jakas swinia chce go wrobic ;) Sprawe umorzono. A on sam nie zbiednieje
    o jedna glupia kopertke ;)

    --
    venioo
    GG:198909