    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dziwny telefon
    Date: Tue, 11 Oct 2011 19:22:12 +0000 (UTC)

    Psot wrote:

    > Użytkownik "macso" <m...@p...oiniet.pl> napisał w wiadomości

    > Do mnie był telefon z Warszawy i jakaś pinda żadała abym
    > potwierdził, że ja to ja...Stwierdziłem, że się chyba pomyliła
    > bo obcym nie udostępniam danych.Skończyło się na nieprzyjemnej
    > rozmowie. Próbowałem to spradzić i kosztowało mnie to sporo czasu
    > i pieniędzy [dzwoniłem do Warszawy]/... Okazało się , że przed
    > laty miałem konto z którego od lat nie korzystałem, a oni
    > naliczali jakieś tam opłaty. Potraktowali mnie jak złodzieja od
    > którego muszą odzyskać kasę... Psot

    Hyhy, ja miałem kiedyś konto w banku, które zamknąłem.
    To znaczy wydawało mi się że zamknąłem... dowiedziałem się po 8
    latach, jak do nowego konta "dorobiłem" dostęp via net, i tam były
    wylistowane wszystkie konta - i się okazało że nadal otwarte, i 700
    pln kosztów prowadzenia naliczone.

    Kolejne 2 lata przerzucania się pismami z bankiem, bo tamtej
    rezygnacji już nie odnalazłem po takim czasie - i TADAM, po w sumie
    10 latach odnaleźli tę moją rezygnację w archiwum ;-)

    --
    Pozdro
    Massai