  • 1. Data: 2011-10-08 13:16:59
    Temat: [kronika2prl] Służbom należy być wdzięcznym...
    Od: mi <m...@o...pl>

    ... za to, że niczego nie podrzuciły:
    http://doroboty.nowyekran.pl/post/28623,szok-sluzby-
    dokunuja-tajnych-przeszukan-w-domach-dziennikarzy
    http://www.przeciwnie.pl/artykul/nielegalne-przeszuk
    anie-abw-w-mieszkaniu-dziennikarza-%E2%80%9Erzeczpos
    politej%E2%80%9D

    "Specjalna grupa funkcjonariuszy ABW (do 2006 r. nazywana Wydziałem V)
    dokonała w drugiej połowie lipca 2010 r. niejawnego przeszukania
    mieszkania Piotra Nisztora, dziennikarza >Rzeczpospolitej<"

    "Gdy funkcjonariusze zorientowali się, że popełnili błędy wysłali
    funkcjonariuszy, którzy mieli przekonać Nisztora, iż przeszukanie było
    dziełem... Służby Kontrwywiadu Wojskowego. - W rozmowach zapewniali, że
    to dzięki ich wstawiennictwu dziennikarzowi >niczego nie podrzucono<"

    Jakież to słodkie. Służby nielegalnie przeszukały mieszkanie i oczekują
    wdzięczności, że niczego nie podrzuciły. :D
    II PRL