  • 1. Data: 2007-08-29 23:22:56
    Temat: Dziwne zachowanie bieglych podczas badania sadowo psychiatrycznego.
    Od: Maksymilian Misiurski <m...@r...pl>

    Witam.

    Jak powinien wyglądać prawidłowy przebieg badania
    sądowo-psychiatrycznego (choć nie mam pojęcia dlaczego zostało zlecone)?

    Mam kilka pytań od których nie potrafię się odpędzić a mianowicie:

    1. Czy biegle/biegli maja prawo siedzac na przeciwko siebie i zzynac od
    siebie nawzajem.

    2. Czy przy badaniu ma prawo byc obecna osoba trzecia (nie nie byla w
    gabinecie lecz nieopodal, drzwi pozostawaly otwarte).

    3. Co moglo oznaczac na koncu podanie dlugopisu ktory (glupi) oddalem.

    4. Czy maja prawo po zakonczeniu badania przepisywac cos przy osobie
    trzeciej.

    5. Czy zawsze na zewnatrz czeka policjantka?

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

  • 2. Data: 2007-08-30 22:18:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maksymilian Misiurski" <m...@r...pl>
    napisał w wiadomości news:pan.2007.08.29.23.22.47.782705@radioaktywne.pl.
    ..

    > 1. Czy biegle/biegli maja prawo siedzac na przeciwko siebie i zzynac od
    > siebie nawzajem.

    A czemu nie?

    > 2. Czy przy badaniu ma prawo byc obecna osoba trzecia (nie nie byla w
    > gabinecie lecz nieopodal, drzwi pozostawaly otwarte).

    To ustalmy. Była obecna przy badaniu, czy była nieopodal. Co do zasady przy
    samym badaniu nie powinna być obecna.

    > 3. Co moglo oznaczac na koncu podanie dlugopisu ktory (glupi) oddalem.

    A nie mogłeś zapytać podającego? Może chcieli sprawdzić, czy oddasz - ale
    to tylko mój luźny domysł.

    > 4. Czy maja prawo po zakonczeniu badania przepisywac cos przy osobie
    > trzeciej.

    A co oni przepisywali, przepis na placek, wiersz?

    > 5. Czy zawsze na zewnatrz czeka policjantka?

    Nie, przeważnie osoby zgłaszają się same na wezwanie to i policjant nie ma
    powodu w ogóle przychodzić.

  • 3. Data: 2007-09-03 01:17:48
    Od: Maksymilian Misiurski <m...@r...pl>

    On Fri, 31 Aug 2007 00:18:48 +0200, Robert Tomasik wrote:

    http://www.gazetaecho.pl/cgi-bin/echo/echo/echo/O-20
    07-08_31-1

    Witdac posuneli sie takze do uzywania imienia i nazwiska niezyjacego
    czlowieka jako pelnomocnika. Przy okazji wiem takze jak generuja
    zadluzenie dla danego lokalu ;-).

  • 4. Data: 2007-09-03 01:40:09
    Od: Maksymilian Misiurski <m...@r...pl>

    On Fri, 31 Aug 2007 00:18:48 +0200, Robert Tomasik wrote:

    http://www.gazetaecho.pl/cgi-bin/echo/echo/echo/O-20
    07-08_31-1

    Witdac posuneli sie takze do uzywania imienia i nazwiska niezyjacego
    czlowieka jako pelnomocnika. Przy okazji domyslam sie takze jak generuja
    zadluzenie dla danego lokalu ;-).