  • 1. Data: 2007-08-29 23:22:27
    Temat: Dziwne zachowanie bieglych podczas badania sadowo psychiatrycznego.
    Od: Maksymilian Misiurski <m...@r...pl>

    Witam.

    Jak powinien wyglądać prawidłowy przebieg badania
    sądowo-psychiatrycznego (choć nie mam pojęcia dlaczego zostało zlecone)?

    Mam kilka pytań od których nie potrafię się odpędzić a mianowicie:

    1. Czy biegle/biegli maja prawo siedzac na przeciwko siebie i zzynac od
    siebie nawzajem.

    2. Czy przy badaniu ma prawo byc obecna osoba trzecia (nie nie byla w
    gabinecie lecz nieopodal, drzwi pozostawaly otwarte).

    3. Co moglo oznaczac na koncu podanie dlugopisu ktory (glupi) oddalem.

    4. Czy maja prawo po zakonczeniu badania przepisywac cos przy osobie
    trzeciej.

    5. Czy zawsze na zewnatrz czeka policjantka?

    Z gory dziekuje za odpowiedz.