  • Data: 2003-10-18 21:44:31
    Temat: Dziwne wymagania US
    Od: "Piotr" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam problem z postępowanie z pracownikami Urzędu Skarbowego. Firma, której
    jestem współwłaścicielem - ale od roku - jest kontrolowana za okres sprzed
    dwóch lat. Wobec tego, gdy udałem się do US zapoznać z materiałami z toku
    kontroli - zostałem wyproszony, gdyż panie łącznie z naczelnikiem z US
    stwierdziły, że kontrola obejmuję okres kiedy to jeszcze nie byłem
    współwłaścicielem i bez pełnomocnictwa mojego współwłaściciela mam się tu
    nie pokazywać. Nie pomogły wyjaśnienia, że teraz to ja jestem także
    współwłaścicielem i za ewentualne błędy w prowadzeniu będę odpowiadał
    solidarnie z innym wspólnikami. To chyba jakiś absurd, żebym musiał prosić
    swojego wspólnika o pełnomocnictwo, po to abym mógł czynnie uczestniczyć w
    kontroli mojej firmy - a ze strony US to chyba jakieś naciąganie prawa -
    mylę się?

    Piotr