  • 71. Data: 2015-01-14 17:27:51
    Temat: Re: Dziwna sprawa z allegro - książka
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-01-14 o 17:08, Liwiusz pisze:

    > A kogo cytowałem? :)

    Niewątpliwe zacytowałeś mnie.
    Tylko jak to się stało skoro nie mam umiejętności pisania?

  • 72. Data: 2015-01-14 17:39:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-14 o 17:27, nadir pisze:

    > Niewątpliwe zacytowałeś mnie.
    > Tylko jak to się stało skoro nie mam umiejętności pisania?

    No pszecierz nie czeba umjeć psać rzeby coś odbiedy napjsać.

    --
    Liwiusz

  • 73. Data: 2015-01-14 20:28:49
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek"

    > Nie bardzo. Tam można sprzedawać tylko to, co się już ma. Usługa
    > drukowania byłaby zupełnie innym przedmiotem oferty.

    Ale dlaczego od razu usługa? Sprzedaję towar, ale wyprodukuję go w
    takiej liczbie, jaka będzie zamówiona. Np. sprzedaję komputer i mam 20
    zamówień, to kolega składa 20 komputerów z podzespołów.
    ---
    No i jak je złoży to dopiero może wystawić

    Idąc tym tropem, jak wystawię 100 komputerów np. i3, 1TiB HDD, 8GiB RAM,
    to Allegro mi każe przysłać zdjęcie 100 komputerów? A ja może jeszcze
    właśnie ich nie mam, bo nie wiem czy sprzedam 100 czy 10 czy 1. Ile
    sprzedam, tyle skręcam i wysyłam.

    Po co drukować 20 egzemplarzy ksiażki, jak może sprzeda się 1?
    ---
    Żeby wystawić

    (możesz normalnie oznaczać cytaty, bo strasznie ciężko się czyta to, co
    piszesz?)
    ---
    Nie mogę, religia mi nie pozwala.

    (A ja bym chciał twoje artykuły w HTML)

  • 74. Data: 2015-01-14 20:43:53
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 14.01.2015 o 20:28, re pisze:
    > Nie mogę,

    Więc się pożegnamy. Nie chce mi się przedzierać i zgadywać co cytat, a
    co twoje wypociny. Do niezobaczenia.

  • 75. Data: 2015-01-14 20:48:37
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "rageofhonor"

> [...]
    > sprzedam, tyle skręcam i wysyłam.
    >
    > Po co drukować 20 egzemplarzy ksiażki, jak może sprzeda się 1?

    Właśnie,

    Podobnie jest z osobami które wystawiają kable (crosss itd.) na Allegro. Też
    nie mają już gotowych kabli w momencie wystawienia aukcji. Robią kabel
    dopiero po licytacji. Chyba Allegro od nich nie wymaga by zgadywali i mieli
    już przygotowane kable jak nawet nie wiedzą jaką długość będzie sobie klient
    życzył.
    ---
    Wydaje się, że przedmiotem pewnego rodzaju usługi może być wyprodukowanie i
    dostarczenie.

  • 76. Data: 2015-01-15 00:24:22
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek"

    > Nie mogę,

    Więc się pożegnamy.
    ---
    Dobranoc

    Nie chce mi się przedzierać i zgadywać co cytat, a
    co twoje wypociny. Do niezobaczenia.
    ---
    To dyskryminacja ze względu na wyznawaną religię

  • 77. Data: 2015-01-15 07:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

> [...]
    > co twoje wypociny. Do niezobaczenia.
    > ---
    > To dyskryminacja ze względu na wyznawaną religię

    A nawet wiecej - ze względu na upośledzenie umysłowe!

  • 78. Data: 2015-01-15 08:46:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-15 o 07:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > A nawet wiecej - ze względu na upośledzenie umysłowe!

    Nie ma co go usprawiedliwiać, jest po prostu zwykłym chamem.

    --
    Liwiusz

  • 79. Data: 2015-01-15 22:05:09
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

  • 80. Data: 2015-01-15 23:32:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 14 Jan 2015, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Ale dlaczego od razu usługa?

    Z definicji.
    To jest umowa o dzieło.
    Możesz na .podatki sprawdzić, ile razy w przeszłości podkreślałem, że
    można SOBIE zrobić zdjęcia np. czyjegoś ślubu i potem je "bezpiecznie"
    podarować - nie ma jak przyczepić się o podatek.
    Obojętnie czy są to "papierowe" odbitki czy paczka .JPG na pendrive.
    Ale już OBIECANIE tych zdjęć, obojętnie czy w fizycznej postaci czy
    "dania materiału" stanowi problem - bo usługa nie jest darowizną,
    więc nie podlega pod limit zwolnienia z darowizn (~1000zł/5lat).
    No chyba że dla rodziny (jest zwolnienie).
    Cały czas piszę o nieodpłatnym działaniu, dla jasności!
    (celem pokazania, że i w takim przypadku JEST różnica, właśnie
    ze względu na rozróżnienie towar/usługa).

    > Idąc tym tropem, jak wystawię 100 komputerów np. i3, 1TiB HDD, 8GiB RAM, to
    > Allegro mi każe przysłać zdjęcie 100 komputerów?

    Ale allegro NIE zabrania "sprzedaży usług" (zawierania umów na
    ich wykonanie). Najwyraźniej zabrania NIEKTÓRYCH usług i już.

    > Po co drukować 20 egzemplarzy ksiażki, jak może sprzeda się 1?

    Weź pod uwagę, że nijak nie popieram ani nie krytykuję polityki
    allegro - zajmuję stanowisko wobec klasyfikacji zdarzeń :D

    pzdr, Gotfryd