  • 81. Data: 2010-03-14 15:34:00
    Temat: Re: "Dzielni" Strażnicy Miejscy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Jak jest, to sobie doczytaj, na razie eot, bo szkoda mi na Ciebie
    > czasu, skoro znów zaczynasz swoje wyzwiska.

    "Powiedział co wiedział i spierdala", jak to ujął kiedyś (o ile
    pamiętam) imć Mleczko ;)

  • 82. Data: 2010-03-14 16:44:13
    Od: "Papa5merf" <5...@o...eu>

    Órzytkownik "Nostradamus" napisał :

    > KtUry?? Naucz się pisać po polsku, przygłupie.

    przygłuyp to jesteś ty i tfoja stara, przygłupie wiejski:O)
    i nie podniecaj się tak tą pisownią bo to nie podstawufka, hahaha:O)

  • 83. Data: 2010-03-15 07:10:05
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Zygmunt" <...@o...eu>

    > Pisze o lekkich karach, które stosowane do drobnych wykroczeń,
    > mogą być znacznie skuteczniejsze niż ograniczenia wolności czy grzywny.
    > Przyjęło się, że kara to odsiatka albo grzywna, ale także prace społeczne
    > są
    > karą.

    A ja piszę o tym, że gość, który to proponuje ma jakąś obsesję na punkcie
    czworonogów i ich właścicieli

  • 84. Data: 2010-03-15 07:12:55
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Na to bym się poniekąd zgodził.... gdyby nie to, że uzyskanie
    > odszkodowania jest dla przeciętnego człowieka co najmniej mocno
    > uciążliwe i cholernie czasochłonne.
    >
    > I koniecznością stałoby się obowiązkowe OC - na co pewnie też byś nosem
    > kręcił.

    No i czipy, czipy są najważniejsze

    > I między innymi o to chodzi w przepisach o smyczach i kagańcach -
    > ochronę nie tylko ludzi, ale także innych psów.

    No i jeszcze kotów

  • 85. Data: 2010-03-15 07:23:01
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > [ciach]
    >
    > Dziwne, że nie protestujesz przeciwko mandatom za np. przekroczenia
    > prędkości i obowiązkowość OC na pojazdy mechaniczne...
    >
    > W końcu co w tym złego, jak ktoś np. przejedzie na czerwonym czy
    > pojedzie 90 w mieście, jak nikomu krzywdy nie zrobi?
    >
    > A jakby jednak zrobił - to można iść do sądu i się sądzić. Co to za
    > problem dla zwykłego człowieka latami ciągnąć ze dwie czy trzy sprawy w
    > w sądzie...

    Co to ma do OC ?! Przecież to OC możesz w ogóle nie dostać jak nie wykażesz,
    że właściciel jest winny. Ponadto o ile dobrze zrozumiałem mowa głównie o
    skakaniu lizaniu bo pogryzień jest tyle, co kot napłakał. To trzeba naprawdę
    mieć nasrane by wypłatę tego rodzaju "szkód" rozwiązywać obowiązkowym
    ubezpieczeniem.

  • 86. Data: 2010-03-15 07:41:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    niusy.pl pisze:

    > A ja piszę o tym, że gość, który to proponuje ma jakąś obsesję na
    > punkcie czworonogów i ich właścicieli

    Twierdzisz, że psie gówna to złudzenie optyczne?

    I że psy nie prowadzą "dysput terytorialnych" zębami?

  • 87. Data: 2010-03-15 10:48:13
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > ROTFL
    >
    > Mógłbyś nie trollować...

    Ale o co Tobie chodzi ? Chcesz konkurencję wyeliminować ?

  • 88. Data: 2010-03-15 13:52:16
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Papa5merf" <5...@o...eu> napisał w wiadomości

    > i nie podniecaj się tak tą pisownią bo to nie podstawufka, hahaha:O)

    I tak bym nie uwierzył, że ją skończyłeś.

  • 89. Data: 2010-03-15 15:36:08
    Od: "Papa5merf" <5...@o...eu>

    > I tak bym nie uwierzył, że ją skończyłeś.

    tak mnie to interesuje jak tfoja stara, błahaha:O)
    a na pszyszłość to zajmij się zbieraniem psich kup a nie odwalaniem głupa w
    internecie w godzinach pracy srażnika wiejskiego, haha:O)

  • 90. Data: 2010-03-15 22:14:30
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    > A ja piszę o tym, że gość, który to proponuje ma jakąś obsesję na punkcie
    > czworonogów i ich właścicieli

    On nie ma obsesji, wystarczy dziecku 2 razy tygodniowo myć buty z psich kup
    aby zrozumieć, że właściwym miejscem dla psów i niektórych ich właścicieli
    jest ZOO.

    Czy tak trudno zauważyć, że żaden właściciel nie toleruje kiedy pies zesra
    mu się
    w domu na dywan, a zupełnie mu wisi kiedy pies nawali na chodnik czy
    trawnik?
    Z dywanu pospiesznie zbiera bo to jego dywan, a chodnik zostawia innym do
    posprzątania.
    Czy to jest w porządku?