    From: "Zygmunt" <...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Dzielni" Strażnicy Miejscy
    Date: Mon, 15 Mar 2010 23:14:30 +0100

    > A ja piszę o tym, że gość, który to proponuje ma jakąś obsesję na punkcie
    > czworonogów i ich właścicieli

    On nie ma obsesji, wystarczy dziecku 2 razy tygodniowo myć buty z psich kup
    aby zrozumieć, że właściwym miejscem dla psów i niektórych ich właścicieli
    jest ZOO.

    Czy tak trudno zauważyć, że żaden właściciel nie toleruje kiedy pies zesra
    mu się
    w domu na dywan, a zupełnie mu wisi kiedy pies nawali na chodnik czy
    trawnik?
    Z dywanu pospiesznie zbiera bo to jego dywan, a chodnik zostawia innym do
    posprzątania.
    Czy to jest w porządku?