  • 31. Data: 2010-03-13 14:21:59
    Temat: Re: "Dzielni" Strażnicy Miejscy
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@o...pl>

    > Jeśli biegała, a nie jest downem to wiedziała "za co" biega.

    Mogła biegać za nadużycie strażnika lub poczucie winy

    >A więc nie była niewinna.

    Może jak wyżej

    > Jak by miała groźne psy nad którymi by nie panowała to przygodnie spotkany
    > patrol policji by jej odstrzelił.

    Prędzej zes...by się ze strachu.

  • 32. Data: 2010-03-13 14:28:19
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Arek" <a...@g...pl>

    Inna sprawa, że nikt jej nie zmuszał, mogła poprosić o mandat lub
    skierowanie sprawy do sądu.
    --
    O to się nie prosi. To się wybiera.

    Jak mnie przyłapała policja, gdy za
    młodszych lat przechodziłem na czerwonym, to zaproponowali albo
    mandat, albo przechodzę 10 razy na zielonym - wiadomo wybrałem te
    drugie i ona pewnie także.
    --
    I co, nauczyłeś się, że można przechodzić na czerwonym ryzykując tylko
    konieczność przejścia 10 razy na zielonym jak Cię akurat złapią ?

  • 33. Data: 2010-03-13 14:35:51
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@o...pl>

    > O właśnie!! Zamiast biegania powinna wszystkie kupy w promieniu 300
    > posprzątać.

    A może jeszcze twoje kupy powinna sprzątać ?

    > Sądzę, że przy twoim intelekcie to wymarzona praca dla ciebie. Zbieracz
    > psich kup. Miałbyś zajęcie to głupot byś w necie nie pisał ;)

    Rety, prosta logika: zamiast karać można posprzątać. Na coś chyba płacą te
    podatki od psów, prawda ? Nie można kogoś zatrudnić ? Chyba, że normalnie
    czyli doimy na niewiadmoco.

  • 34. Data: 2010-03-13 16:59:04
    Od: "Papa5merf" <5...@o...eu>

    Órzytkownik "Nostradamus" napisał:

    > Sądzę, że przy twoim intelekcie to wymarzona praca dla ciebie. Zbieracz
    > psich kup. Miałbyś zajęcie to głupot byś w necie nie pisał ;)

    sie odezwał obrażony srażnik wiejski!:O)
    ktury zaapomniał że do pilnowania psich kup został powołany:O)

  • 35. Data: 2010-03-13 20:46:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    niusy.pl pisze:

    > Wolałbym nie być kontrolowany

    To musiałbyś zostać posłem albo inną świętą krową. Inny burak łamiący
    przepisy może (a wręcz powinien) zostać ukarany.

    > Może mycie stóp strażnikom ?

    W tym przypadku lepsze byłoby nakazanie zeprania psich kupek z okolicy.

  • 36. Data: 2010-03-13 20:47:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Na tej zasadzie można wyeliminować łysych

    Może w twojej rodzinie łysina zawsze wywołuje chęć gryzienia ludzi, ale
    w ogólnej ludzkie populacji takich patologii nie ma.

  • 37. Data: 2010-03-13 20:51:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Może w twojej rodzinie łysina zawsze wywołuje chęć gryzienia ludzi, ale
    > w ogólnej ludzkie populacji takich patologii nie ma.

    Podobnie z psami - te co gryzą, to wyjątki.

    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2010-03-13 20:55:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Przepis jest przepis - i co z tego, że paniusia twierdzi, że to grzeczny
    > piesek i nigdy nikogo nie ugryzł, jak wielu było pogryzionych właśnie
    > przez takie "grzeczne pieski".

    Po pierwsze: wcale nie wielu. Pogryzienia to wyjątkowe sytuacje, o
    których się wie tylko dlatego, że są nagłaśniane w mediach.

    Po drugie: jeśli społeczeństwo boi się już swoich własnych psów, to
    może faktycznie najwyższy czas, aby przyszli muzułmanie i nas wyrżnęli.
    Oczywiście bez walki, bo agresja jest niewskazana w naszym
    zniewieściałym społeczeństwie.

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2010-03-13 20:57:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Podobnie z psami - te co gryzą, to wyjątki.

    Jasne, każdy właściciel psa twierdzi, że jego piesek nie gryzie.

    Ale gwarancji nie dasz i stąd stosowny przepis.

    Natomiast ani brak ani nadmiar włosów u człowieka nie ma żadnego związku
    z gryzieniem ani innym niebezpiecznym zachowaniem.

  • 40. Data: 2010-03-13 21:00:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Po pierwsze: wcale nie wielu.

    Wielu. I było by jeszcze więcej, gdyby nie to, że przepisy wymagają
    zabezpieczania psów.

    > Pogryzienia to wyjątkowe sytuacje, o
    > których się wie tylko dlatego, że są nagłaśniane w mediach.

    Te w mediach to są tylko pogryzienia drastyczne.

    Ty się czegoś dziś naćpałeś?