    From: "Ojciec" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Dziecko w nieformalnym zwiazku - konsekwencje prawne
    Date: 25 Nov 2003 09:25:15 +0100

    Witam!

    Chcialbym spytac o negatywne konsekwencje prawne posiadania dziecka w
    nieformalnym zwiazku. Konsekwencja zarowno dla rodzicow jak i dla dziecka.
    Chodz mi rowniez o konsekwencje organizacyjne, wynikajace nie tylko z prawa ale
    np. z praktyki w roznych instytucjach.
    Co jest trudniej zalatwic? Co jest wrecz niemozliwe? Jakie problemy napotkamy
    decydujac sie na nieslubne dziecko?
    Przychodzi mi do glowy kilka kwestii ale nie chcialbym zeby moja wiadomosc
    zostala potraktowana jako prosba o odpowiedz TYLKO na ponizsze pytania:
    Co z obecnoscia ojca przy porodzie? Co z nazwiskiem dziecka? Ktory rodzic
    uwzglednia dziecko przy obliczaniu dochodow przypadajacych na czlonka rodziny?
    Co z ewentualna wyplata swiadczenia z mojej polisy na zycie? (Jak widac, mocno
    juz wysilam wyobraznie hehe) Itd.

    Pozdrawiam serdecznie i z gory dziekuje za odpowiedzi.

    Ojciec