  • 1. Data: 2007-07-20 07:55:48
    Temat: Działka do wywłaszczenia - blokowana przez lata...
    Od: EM <e...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam pewien problem.
    Otóż działka, którą posiadam, od zawsze (około 30 lat) była zagrożona,
    że będzie zabrana. Plany były różne. Wysokie budownictwo, szkoła, droga.
    W tej chwili jest ona wykorzystywana jako działka pod uprawę - ogród. Na
    przeciwko stoi dom, z boku stoi dom za działką sąsiada.

    Teraz prosiłem o warunki zabudowy i otrzymałem odpowiedź, że działka
    stanowi teren przeznaczony na drogę lokalną.
    Planowana droga jest ślepa i tylko na mojej działce. Praktycznie bez sensu.

    W związku z tym mam pytanie:
    Czy i gdzie mogę się ubiegać o odszkodowanie za długoletnie plany i brak
    realizacji?

    Nie wiem, czy najpierw nie powinienem złożyć podania o wywłaszczenie, a
    ewentualna odmowa byłaby podstawą do roszczeń...

    Pytałem już na grupie budowanie, ale nikt pomógł...

    Jeśli działka byłaby zabrana mógłbym kupić sobie bez problemu w innej
    lokalizacji (np. obok). W chwili obecnej jest ona zablokowana i nie
    wiadomo na jak długo jeszcze.
    EM

  • 2. Data: 2007-08-01 06:37:49
    Od: EM <e...@p...onet.pl>

    EM pisze:
> [...]
    >
    > Jeśli działka byłaby zabrana mógłbym kupić sobie bez problemu w innej
    > lokalizacji (np. obok). W chwili obecnej jest ona zablokowana i nie

    Witam!
    Nikt nie doradzi mi w sprawie?
    Gdzie szukać porady?
    EM