  • Data: 2005-10-26 05:46:00
    Temat: Dzialanosc gosp. osoba fizyczna, prosze o pomoc!
    Od: "Master" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie. Mam dosc powazna sprawe i bardzo prosze o pomoc osoby
    kompetentne. Mam 22 lata, ponad 2 lata temu za namowa ojca zalozylem
    dzialnosc gospodarcza, ale to wlasciwie on od poczatku prowadzil firme.
    Ojciec nie chcial otworzyc dzialalnosci na siebie z powodu jakis dlugow
    spółki w której był w przeszłosci, ale to nieistotne w sumie... Rzecz w tym,
    ze teraz po dwoch latach moja firma ma dlugi i one sie wciaz powiekszaja za
    sprawa mojego ojca. Nie moge nijak tego uciac. Czy jest dla mnie jakis
    ratunek? Moge zmusic ojca zeby podpisal cos o odpowiedzialnosci jesli to
    wchodzi w gre, bo jesli firma zbankrutuje to raczej on mi nie pomoze, a
    teraz jeszce moge na niego wplynac. Czy w ogole sa jakies inne opcje? Prosze
    o pomoc!