  • Data: 2005-10-26 20:46:22
    Temat: Re: Dzialanosc gosp. osoba fizyczna, prosze o pomoc!
    Od: Kira <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    vertret wrote:

    > Odkręcanie czego? Co mozna załatwić dzięki pieczątce?

    Wystawić fakturę. Podpisać umowę/aneks. Potwierdzić odbiór
    towaru na termin. Złożyć korektę VAT-7 z terminem wypełnienia
    wcześniejszym niż wycofanie pełnomocnictwa :> Od cholery
    różnych rzeczy można.

    Tak, ja wiem, że teoretycznie to nie można. Ale tutaj mamy
    do czynienia z praktyką, a ta jest taka, że jak ktoś od
    Ciebie od roku towar zamawia, to go za każdym razem nie
    pytasz przecież czy aby nadal ma pełnomocnictwo. Tak samo
    w US nikt nie sprawdza, czy osoba podpisana to ta sama co
    składająca i czy jakieś pełnomocnictwo posiada.

    Tak że mając pieczątkę i będąc wrednym, to można całkiem
    sporo namieszać...

    Kira