  • 11. Data: 2009-01-20 08:09:26
    Temat: Re: Durny lex... czyli kiedy w końcu będzie lepiej
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 20 styczeń 2009 08:33
    (autor Alek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gl3v85$mle$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Np. żonie.

    Oj no to nie chodzi o bezsensowne rozciąganie prawa z jednej strony, z
    olewaniem drugiej. Skoro ktoś OBCY zajmuje miejsce na MOIM Placu, gdzie sam
    wyznaczyłem miejsce TYLKO DLA TEŚCIOWEJ, to czemu mam być bezbronny? (A tak
    jest w cytowanym artykule).
    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.

  • 12. Data: 2009-01-20 16:32:37
    Od: Scowron <B...@o...pl>

    Dnia 20-01-2009 o 00:00:14 Robert Tomasik <r...@g...pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:gl2p2m$q3n$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >
    > A komu uniemożliwi wyjazd?

    A skąd policja/straż miejska ma wiedzieć że parkujesz przed własnym
    garażem?

    --
    Scowron

  • 13. Data: 2009-01-20 19:18:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Scowron" <B...@o...pl> napisał w wiadomości
    > A skąd policja/straż miejska ma wiedzieć że parkujesz przed własnym
    > garażem?

    Zapyta właściciela garażu - to elementarne drogi .... :-)

  • 14. Data: 2009-01-20 19:54:42
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Zapyta właściciela garażu - to elementarne drogi .... :-)

    Fakt, bywają ciekawscy. Np. złapanych za przekroczenie prędkości
    zwykle pytają "panie kierowco, dokąd to się pan tak spieszy?".
    A potem wystawiają mandat.

  • 15. Data: 2009-01-20 20:04:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:gl5a9h$p3$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał
    > Fakt, bywają ciekawscy. Np. złapanych za przekroczenie prędkości
    > zwykle pytają "panie kierowco, dokąd to się pan tak spieszy?".
    > A potem wystawiają mandat.

    Pytane pomocnicze: Jaka odpowiedź by policjanta usatysfakcjonowała do tego
    stopnia, by nie nałozył mandatu.

  • 16. Data: 2009-01-20 20:21:39
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Pytane pomocnicze: Jaka odpowiedź by policjanta usatysfakcjonowała
    > do tego stopnia, by nie nałozył mandatu.

    Trudno przewidzieć bo różne typy tam pracują, ale może:
    - stan wyższej konieczności,
    - pokrewieństwo z wicepremierem,
    - potrecik Kazimierza Wielkiego,
    - magnum przystawione do czoła?

  • 17. Data: 2009-01-20 23:00:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:gl5bs2$4ff$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał
    > Trudno przewidzieć bo różne typy tam pracują, ale może:
> [...]

    No widzisz, jednak to pytanie ma sens, a Ty twierdziłeś, żer to tylko
    przejaw ciekawstwa :-)

  • 18. Data: 2009-01-21 14:07:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 Jan 2009, Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał
    >
    > A komu uniemożliwi wyjazd?

    Tego kryterium w wymogu "uniemozliwienia" chyba nie ma - mówisz,
    że jak ktoś dostanie mandat "za zastawianie", to późniejsze
    wykazanie iż zastawiony obiekt był pusty i zastawienie *akurat*
    nikomu nie przeszkadzało spowoduje uchylenie mandatu?
    Zastawi "kogoś kto chciałby wyjechać" (niezależnie od tego,
    czy taki ktoś akurat jest).

    Niestety nie widzę dobrej i jednocześnie prostej metody na
    kryterium karalności, bo dopuszczenie do takiego stanu, że
    właściciel może sam pozastawiać *po* napuszczeniu 'intruzów'
    bez ostrzeżenia, też nie musiało by być dobre.

    pzdr, Gotfryd

  • 19. Data: 2009-01-21 17:31:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > właściciel może sam pozastawiać *po* napuszczeniu 'intruzów'
    > bez ostrzeżenia, też nie musiało by być dobre.

    Może szkodliwość społeczna czynu, które w samozatawieniu swojego garażu
    dopatrzyć się trudno.

  • 20. Data: 2009-01-21 22:51:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 Jan 2009, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    [...]
    > Może szkodliwość społeczna czynu, które w samozatawieniu swojego garażu
    > dopatrzyć się trudno.

    Ale wychodzi że jej się nie stosuje do wykroczeń - a przynajmniej
    kierofffcy z zaliczonymi fotoradarami "na zupełnie pustej drodze"
    tak twierdzą.
    USy w przypadku nieterminowego złożenia deklaracji (mimo wpłaty
    podatku na przykład) - również.

    pzdr, Gotfryd